سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از هوشمندسازی ۱۱هزار تاکسی در سطح شهر طی مدت زمان۱۸ ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 21 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، مهدی حاتمی عنوان کرد: به همت معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد پروژه هوشمند سازی تاکسی های شهرداری مشهد در راستای ارتقا کیفیت خدمات تاکسی های شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت  تعریف و در دستور کار قرارگرفت. 

 

وی افزود: این پروژه که با همکاری بخش خصوصی تامین مالی و اجرا خواهد گردید، در بخش های اصلی آن سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بسترهای مختلف پرداخت الکترونیک و همچنین بستر پخش پیام های شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است. 

 

حاتمی ضمن اشاره به خدمات رسانی گونه های مختلف تاکسی در سطح شهر مشهد به شهروندان بیان داشت: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقاء درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز در این حوزه را فراهم  خواهد آورد.

 

وی در ادامه گفت: پروژه مذکور با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در‌ مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل خواهد شد و بر این اساس بیش از ۱۱هزار تاکسی در سطح شهر هوشمند سازی می گردد.

 

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب فراخوان معاونت اقتصادی منتشر شده است که اطلاعات ان از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار