لامردـ امام جمعه لامرد با اشاره به کمبود روغن در بازار و بروز مشکل برای مردم، به محتکران تذکر جدی داد و از دستگاه قضا و دادستان لامرد خواست تا در این زمینه ورود جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 November 2020

تابناک فارس به نقل ازمهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد با تاکید بر اینکه انسان‌های طمع‌کار به جایی نمی‌رسند و یکی از آثار طمع، بُخل است، اظهار داشت: طمع باید از جامعه اسلامی برچیده شود و این کار تنها در توان افراد با تقواست.

وی بیان کرد: لباس تقوی، لباس خیر و از طمع به دور است و بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز از طمع به وجود می‌آید.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: امروز نوای خوش بسیجیان در مسجد جامع شهر لامرد طنین انداز است و در دوران دفاع مقدس و پس از آن در بسیاری از مشکلاتی که بر کشور وارد شد، همچون شیر، فی سبیل الله ورود کردند.

وی با بیان اینکه بسیج از برکات انقلاب است، پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج را گرامی داشت و گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های بسیجیان جان برکف است.

امام جمعه لامرد ادامه داد: اخلاص و کار برای خدا همچون حاج قاسم سلیمانی، اطاعت پذیری محض و صبر انقلابی از ویژگی‌های یک بسیجی است.

وی عنوان کرد: تفکر مدرن، تفکر بسیجی است و اگر می‌خواهیم پیشرفتی صورت بگیرد باید تفکر بسیجی در کشور حاکم شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه امروز شاهد دو نگرش در کشور هستیم، تصریح کرد: بسیجی اول این کشور، رهبر معظم انقلاب هستند که بارها بیان کردند باید نگاه به درون کشور باشد و دیگری نگرش تکیه بر غرب است، که آن را همچون ساختن خانه‌ای روی آب دانسته‌اند.

وی یادآور شد: دل بستن به دولت جدید آمریکا اشتباه است اما متأسفانه بعضی از سیاست ورزان ساده اندیش، در فضاسازی غلط رسانه‌ای دم از مذاکره با آمریکا و رئیس جمهور پیر و فرتوت این کشور می‌زنند و ژست عقلانیت می‌گیرند.

حسین زاده ادامه داد: ایران تجربه هشت سال برجام تلخ را دارد و آمریکا ۲۰ شکست راهبردی در منطقه و غرب آسیا خورده و بسیاری از حامیان آنان ساقط شده‌اند و شرایط سیاسی آمریکا به شدت به هم ریخته است همچنانکه دیدیم یک انتخابات را نتوانستند درست برگزار کنند.

امام جمعه لامرد یادآور شد: اقتضا و عقلانیت مدیریتی این است که دولتمردان در هشت ماه باقی مانده از دوران مدیریت خود، از ظرفیت داخلی کشور استفاده کرده و با برنامه ریزی صحیح به دنبال رفع مشکل مردم باشند.

وی افزود: ما با شخص بایدن و ترامپ مشکل نداریم، با شخصیت آمریکا که یک شخصیت استکباری است مشکل داریم و نخواهیم گذاشت آمریکا با این ویژگی لحظه‌ای آرام باشد.

خطیب جمعه لامرد در مورد کرونا نیز بیان کرد: طبق گزارش‌های رسیده، کرونا وضعیت بحرانی دارد و باید بسیار جدی گرفته شود.

وی اخطاری هم به احتکارکنندگان روغن و مواد غذایی در سطح منطقه و شهرستان داد و گفت: احتکار روغن و مواد غذایی حرام است، اگر این واقعیت داشته باشد، دادستان و دستگاه قضائی باید به شدت با احتکار کنندگان برخورد کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار