با کسب مجوزفعالیت از اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛
در پنجمین روز از هفته کتاب مراسم آغاز فعالیت رسمی 3 سالن مطالعه در مشهد مقدس با تحویل مجوز به موسس سالن مطالعه، توسط حجت الاسلام علی اکبر سبزیان،مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 19 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام سبزیان ادامه داد: هرچند سالنهای مطالعه بیشتر با هدف مطالعه برای موفقیت در کنکور و یا قبولی در آزمونهای علمی مورد استفاده قرار می گیرد اما در این سالنها نیز زمینه های انجام فعالتیهای ترویجی کتاب و کتابخوانی نیز وجود دارد.

 

وی ادامه داد: برای سالنهای مطالعه نیز نبود نظارت و جایگاهی رسمی و اداری برای اخذ مجوز یکی از مشکلات کاری بود که با ورود اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مسیر اخذ مجوز برای سالنهای مطالعه از طریق نهاد کتابخانه های عمومی میسر شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در هفته کتاب سال جاری مجوز سه سالن مطالعه در مشهد مقدس صادر شد و در آینده نزدیک مجوز فعالیت سالنهای مطالعه بیشتری در مشهد و استان خراسان رضوی صادر خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این برنامه مجوز فعالیت رسمی سالنهای مطالعه مادر، آریانا و عارف4 در مشهد مقدس تحویل موسسان این سالنهای مطالعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار