فرمانده انتظامي شهرستان كميجان از دستگیری سه نفر اعضاء باند سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 14 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "سعيد فراهاني افزود: سارقان به ۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
وی یادآورشد: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با آغاز تحقيقات تخصصي از سوي پلیس ، سرنخ هايي از فعالیت ۲ نفر در فروش اموال سرقتی در سطح شهرستان کمیجان به دست آمد كه با هماهنگي دستگاه قضائي برای دستگيري این افراد برنامه ريزي های لازم انجام شد.
فرمانده انتظامي شهرستان كميجان اضافه کرد: سرانجام با پایان یافتن تحقیقات پلیسی، ۲ نفر سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ فراهاني با اشاره به اعتراف سارقان به ۹فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی فردی به عنوان خریدار اموال مسروقه در شهرستان کمیجان اظهارداشت: فرد مالخر نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامي شهرستان كميجان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست تا همواره با توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس، اماکن عمومی و خصوصی را به تجهيزات ايمني مجهز و از نگهداري وسایل و اشياء قيمتي در منزل خودداري و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار