جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد:
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر خبر داد و گفت: فقط برخی فعالیت‌ها با اعمال محدودیت از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 14 November 2020

احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، محدودیت فعالیت اصناف همانند هفته گذشته ادامه دارد و همه اصناف به جز سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها تنها مجاز به فعالیت تا ساعت 15:30 هستند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در هفته گذشته عنوان کرد: عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌ها متاسفانه منجر به پلمب برخی واحدها شد.

ترحمی از محدودیت فعالیت ادارات خبر داد و افزود: تمام ادارات موظف هستند امور مراجعان را به صورت غیرحضوری و تلفنی انجام دهند و در صورتی که امکان ارائه خدمات در اداره ای به این نحو ممکن نباشد، پذیرش مراجعان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد ادامه داد: فعالیت بانک‌ها در هفته جاری با حداقل نیرو و پذیرش محدود با رعایت فاصله بهداشتی و سایر پروتکل‌های بهداشتی، از سر گرفته می شود.

ترحمی یادآور شد: ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهری نیز به مدت یک هفته دیگر تعطیل خواهد بود.

وی فعالیت حضوری تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، اماکن تفریحی و تاریخی، تورهای گردشگری، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، سالن‌های سینما و تئاتر، کتابخانه‌های عمومی، کلاس‌های آموزشگاه‌های خصوصی و آزاد، نمازجمعه و مراسم مذهبی و روضه خوانی و ... را به طور کامل در هفته جاری تعطیل اعلام کرد.

ترحمی همچنین از تداوم محدودیت تردد خودروهای با سرنشین زیاد و خانوادگی خبر داد و گفت: بعد از ساعت 16، پلیس راهور برای این خودروها جریمه اعمال خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم، اصناف، بانک‌ها و ادارات بتوانیم شیوع کرونا در استان یزد را مهار کرده و هرچه سریع‌تر شرایط را به حالت عادی بازگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار