خبر‌ها از حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به نشست فرماندهان رده بالای ائتلاف سعودی در استان مأرب یمن حکایت دارد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 13 November 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه الخبر الیمنی، منابع نظامی یمنی از حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاهی در استان مأرب خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منایع نظامی یمنی از احتمال کشته شدن وزیر دفاع دولت منصور هادی سرلشکر «محمد المقدوشی» و نیز «صغیر بن عزیز» رئیس ستاد ارتش دولت منصور هادی در این حمله موشکی خبر می‌دهند.

بر پایه گزارشها، این موشک سالن اجتماعات فرماندهان عالی رتبه ائتلاف سعودی را به شکل دقیق هدف گرفت و افرادی که نیز کشته نشدند، دچار جراحت‌های فراوان شده اند.

همچنین این گزارش می‌افزاید در میان افسرانی که به شدت دچار جراحت شده اند، نام «احمد الکعبی» ۳۰ ساله، «شامی محمد العسیری» ۲۷ ساله و «طارق احمد المحبشی» ۲۸ ساله به چشم می‌خورد.

این در حالی است که به نوشته پایگاه الخبر الیمنی، نیرو‌های ائتلاف سعودی در حال پنهان کردن نتایج این عملیات هستند.

پیشتر نیز منابع خبری از وقوع آتش سوزی ناشی از انفجار در پایانه نفتی جازان عربستان واقع در جنوب غرب این کشور خبر دادند. بر پایه این گزارشها، آتش سوزی نزدیک یک سکوی شناور تخلیه ایستگاه توزیع فرآورده‌های نفتی در جازان رخ داده بود. وزارت نفت عربستان اعلام کرده بود که نیرو‌های انصارالله دو فروند قایق بمب گذاری شده را در این محل منفجر کرده اند.

همچنین تلویزیون رسمی عربستان از وقوع آتش سوزی در یکی از مخازن نفت شناور خبر داده بود. شبکه الاخباریه به نقل از یک منبع مسئول در وزارت انرژی عربستان اعلام کرده بود این آتش سوزی در نزدیکی سکوی تخلیه شناور ایستگاه توزیع محصولات پتروشیمی در جازان رخ داده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار