امام‌جمعه کاشان
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام‌جمعه کاشان نیز در این دیدار تسریع در تحویل فرودگاه کاشان به شرکت‌ فرودگاه‌های کشور را خواستار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 12 November 2020

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، از جمله شهرداری کاشان آماده همکاری‌های لازم در زمینه این واگذاری هستند.

وی با اشاره به ساخت بیشتر مرکزهای درمانی و آموزشی این منطقه از سوی خیرین بیان کرد: کاشان به صورت مردمی اداره می‌شود، چون خیرین از گذشته تا کنون در این شهرستان به صورت خودجوش فعال بوده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در ادامه با اشاره به فرودگاه کاشان، تشریح کرد: این فرودگاه دارای مشکلات حقوقی بود و اگر این مشکلات وجود نداشت، شرکت فرودگاه‌های کشور سال گذشته آن را تحویل گرفته بود.

وی بیان کرد: اعلام شده که مشکلات حقوقی فرودگاه برطرف شده است و اگر مانعی سر راه آن نباشد، سپاه پاسداران باید هماهنگی لازم را انجام دهد تا شرکت فرودگاه‌ها بتواند بر اساس ضوابط در آن مستقر شود.

اسلامی همچنین به فعالیت خیرین مسکن‌ساز در منطقه کاشان اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی موظف به تحویل زمین برای قشرهای ضعیف جامعه است تا خیرین برای آنها مسکن بسازند و به متقاضیان واجد شرایط تحویل دهند.

وی با اشاره به بازدید صبح امروز خود از محورهای شهرستان کاشان گفت: پل راوند باید در محور مختصات خودش ساخته می‌شد و هنوز جای پرسش وجود دارد که چرا این اقدام انجام نشده است؛ امروز با استانداری و شهرداری تفاهم کردیم که ردیف بودجه استانی برای آن تعریف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار