رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کسب مجوز برای جذب ۱۹۶ نفر نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 11 November 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: به منظور راه اندازی و بهره برداری از مراکز جدید الاحداث و توسعه یافته و رفع کمبود نیروی انسانی در واحدهای تابعه دانشگاه، مجوز استخدام پیمانی که در خردادماه سالجاری با سازمان اداری و استخدامی کشور نامه نگاری شده بود، صادر و اجازه جذب ۱۹۶ نفر تخصیص داده شده است.
وی یادآورشد: سهمیه تخصیص داده شده برای این استخدام در کلیه مشاغل تخصصی مورد نیاز مراکز یاد شده می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: استفاده از مجوزهای استخدامی فوق الذکر در قبال تشکیلات و پست های سازمانی مصوب امکان پذیر است.
وی افزود: مجوزهای ذکر شده از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی متمرکز استفاده خواهد شد و گفتنی است ورود و شروع فرایند ثبت نام و ثبت اطلاعات مربوط در پورتالی که متعاقبا اعلام می شود، انجام خواهد شد.
دکتر جمالیان گفت: این تعداد جذب در حوزه های مختلف به  ترتیب ۱۰۷ نفر در بیمارستان های جدید و توسعه یافته، ۲۰ نفر در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های فعال،۲ نفر در اورژانس بیمارستانی (متخصص طب اورژانس)، ۱۰نفر در اتاق های زایمان جدید و فعال (رشته شغلی ماما)، ۲۳ نفر در پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در پایگاه های فعال و جدید، ۲۹ نفر در حوزه بهداشت، ۴ نفر در حوزه ستادی و ۱ نفر هم روانشناس بالینی در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی صورت خواهد گرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق مجوز اخذ شده همچنین مقرر شد ۴۱نفر در دانشکده علوم پزشکی خمین و ۴۸ نفر نیز در دانشکده علوم پزشکی ساوه جذب و به کارگیری شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار