رئیس سازمان صمت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۳۶۷ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: در این راستا پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 10 November 2020

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صمت سمنان صبح سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در این جلسه ۳۶۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل معرفی شدند، اظهار داشت: ارزش ریالی این تسهیلات پنج هزار میلیارد ریال است.

وی بابیان اینکه این تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی پرداخت‌شده است، تصریح کرد: بررسی و رفع مشکلات زیربنایی، تأمین اجتماعی و مالیات چهار واحد تولیدی استان نیز در دستور کار این جلسه قرار دارد.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۸۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت شد، افزود: تاکنون هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی استان در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ پرداخت‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی ۲۸۵ واحد به ارزش چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است، گفت: ۲۱۵ واحد به ارزش حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید ۹۹ است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار