پس از بازداشت شهردار ساری، اتاق فکر برخی محافل با طرح استعفای احدی از اعضای شورا ضمن انحلال شورا قصد انتصابی شدن شهردار را داشتند.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 10 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس اخبار دریافتی مازندشورا این پروژه در بدو طرح موضوع با حساسیت برخی خواص و هوشیاری افکار عمومی شکست خورد.

اینک برخی به دنبال تعیین سرپرست غیربومی با هدف شهردار شدن وی در آینده می‌باشند.

البته اکثریت اعضای فعلی شورا ضمن مسئولیت خطیر در انتخاب شهردار آینده باید نسبت به انتخاب گذشته خود نیز پاسخگو باشند.

از سویی شورای شهر ساری به دلیل سقوط آزاد شاخص محبوبیت و مشروعیت اجتماعی خویش در پایین‌ترین سطح اثرگذاری قرار دارد و همین مسئله نقش آفرینی نهاد‌ها و افراد موثر خارج از نهاد شورار را بیشتر نموده است‌.

اما آنچه مسلم است شورای شهر ساری با فرض مشورت پذیری از خارج از مجموعه خود باید با افراد و نهادهایی طرف مشورت قرارگیرد که آنها را به تجربه تلخ گذشته خود رهنمون نسازد، ازجمله رجوع به افکار عمومی، لذا اعضای پارلمان شهری در کنار همه شاخص‌های انتخاب شهردار این پرسش را از خود داشته باشند که اگر بنا بود شهردار به انتخاب مستقیم مردم انتخاب شود، شهروندان ساری چه کسی را برمی‌گزیدند.

همچنین براساس اخبار دریافتی مازندشورا گمانه‌زنی‌ها برای طرح افراد و اجرای پلن ثانویه افراد خاص منتج به نتیجه نشده و تا چند روز آینده چهره‌های نهایی برای کسب کرسی شهرداری مشخص‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار