مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه با بیان اینکه حجم کار این مجموعه در مقایسه با قبل از شیوع کرونا ۲۰ برابر شده است، گفت: با وجود این افزایش حجم کار و فعالیت، تمام پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از جمله دورکاری کارکنان رعایت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سهراب مختاری، افزود: همچنین در این مدت، حدود ۱۵ نفر از کارکنان این اداره کل به کرونا مبتلا شدند که همگی آنها بهبود یافتند.
وی ادامه داد: با توجه به درگیر شدن بسیاری از نیروهای ما به ویژه در شهر شیراز به بیماری کرونا تمام فعالیت ها را به مدت ۲ هفته تعطیل کردیم که امروز دوشنبه نوزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۹ با بهبود شرایط، این فعالیت ها از سر گرفته شده است.
وی ادامه داد: به کارکنان نیز اعلام کرده‌ایم که کسانی که خودشان یا اعضای خانواده‌شان به ویروس مبتلا شده‌اند نیاز به حضور در محل کار نیست و می‌توانند به شکل دورکاری فعالیت کنند.

حجم فعالیت‌ها ۲۰ برابر شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه با بیان اینکه حجم کار این مجموعه در مقایسه با قبل از شیوع کرونا ۲۰ برابر شده است، گفت: با وجود این افزایش حجم کار و فعالیت، تمام پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از جمله دورکاری کارکنان رعایت می‌شود.
مختاری ادامه داد: از آنجا که این اداره کل و کارکنان آن هم در زمینه اقتصاد و معیشت و هم سلامت و درمان درگیر هستند و حجم فعالیت کارکنان به ویژه در این ایام به واسطه ارتباط مستقیم با طیف وسیعی از افراد جامعه افزایش داشته، خطر ابتلای آنها به کرونا نیز به همین میزان افزایش داشته است.

اقدامات شاخص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در دوران کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: طی این مدت پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به ۹۹۱ هزار خانوار در استان انجام شد و بحث کمک‌های معیشتی در قالب بسته‌های مختلف و همچنین طرح مواسات را با همکاری سایر مجموعه‌ها و بخش خصوصی دنبال کردیم.
او اظهار داشت: پرداخت بیمه بیکاری به ۷۳ هزار نفر، پرداخت ۴۴۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به ۴۲ هزار کارفرما و انجام ۳۰۰ هزار بازرسی از کارگاه‌ها از دیگر اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایام شیوع کرونا بوده است.
وی تصریح کرد: این حجم از فعالیت در حالی صورت گرفته که بخشی از نیروهای ما بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی به شکل دورکاری فعالیت داشتند اما اجازه ندادیم که مراجعان ما به ویژه نیروی کار و کارفرما که طی این ایام دچار آسیب‌های بسیاری شدند دچار مشکل دوچندان شوند.

وزارت بهداشت ظهر یکشنبه اعلام کرد:‌ با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
بنا بر اعلام روز یکشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از نظر شیوع کرونا، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار