کاملا هریس یکی از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی است و در یکی از سخنرانی‌های انتخاباتی خود بر حمایت بی قید و شرط آمریکا از صهیونیست کودک کش تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 08 November 2020

به گزارش تابناک سمنان معاون یکی از نامزد‌های انتخابات پر تنش آمریکا شخصی قابل تامل به نام کامالا هریس با مواضع ضد ایرانی و دوست‌دار صهیونیست است که در دور مقدماتی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به نفع بایدن کناره‌گیری کرد. این سناتور دموکرات در حال حاضر به عنوان معاون اول و شریک انتخاباتی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا برگزیده شد.

یادآور می‌شود که شوهر کاملا هریس فردی به نام داگلاس امهاف فردی یهودی است که در صورت پیروزی بایدن و هریس در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) امهاف به اولین شوهر یهودی معاون رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا تبدیل خواهد شد.

با توجه به اینکه کاملا هریس از سخنرانان کنفرانس سالیانه لابی «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) بوده یکی از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی است. همچنین به تازگی در یکی از سخنرانی‌های انتخاباتی خود بر حمایت بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل تاکید کرد و وعده داد دولت بایدن - هریس در قبال تامین امنیت اسرائیل متعهد خواهد بود.

معاون بایدن؛ صهیونیست‌ترین سیاست‌مدار آمریکا/ رئیس جمهور در سایه ایالات متحده را بشناسید

این سناتور کالیفرنیایی در ادامه بر حمایت بی دریغ بایدن از اسرائیل تاکید و نقش بایدن در تامین حمایت‌های نظامی اسرائیل زمانی که معاون «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود را یادآور شد. دولت بایدن برای اعطای کمک به تل‌آویو شرط نخواهد گذاشت.

این اظهارت و شواهد موجود به خوبی گواه بر این موضوع است که پشت پرده و هدایت کننده دولت آینده آمریکا چه شخصی با تفکرات خطرناکی قرار دارد.

به وضوح روشن است که کاملا هریس قرار است در واقع از نقابی به نام جوبایدن سیاست مدار کهنه کار آمریکایی استفاده کند و خود را پشت آن پنهان کند تا نقشه‌های صهیونیست‌ها را اجرا کند و کمکی باشد به ادامه حیات این رژیم در حساس‌ترین منطقه جهان.

معاون بایدن؛ صهیونیست‌ترین سیاست‌مدار آمریکا/ رئیس جمهور در سایه ایالات متحده را بشناسید

 

کامالا هریس گفته بود که در صورت پیروزی در انتخابات، دولت آینده آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به سلاح اتمی دست یابد و به حمایت‌ها از تل‌آویو ادامه خواهد داد.

با نگاه به اظهارات هریس درباره برنامه هسته‌ای ایران مشخص می‌شود که سیاست‌های آمریکا در قبال ایران تغییری نمی‌کند و دولت آینده آمریکا نیز بر مواضع ضد ایرانی خود ایستاده است.

دولت آینده آمریکا نیز مانند دولت‌های گذشته این کشور حامی صهیونیست کودک کش است و با وجود افرادی در سایه مانند کاملا هریس که طرفدار یهودی‌ها هستند موضعشان در قبال ایران تغییر نخواهد کرد پس باید دولت و مردم کشورمان مانند گذشته نیز هوشیارتر باشند که آمریکا زمان حال با آمریکای ۴۰ سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد بلکه در قبال ایران گستاخ‌تر نیز شده اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: راه دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار