عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم واگذاری 25 درصد اراضی تجاری پردیسان به شهرداری که مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی بوده تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، حسن طلایی با اشاره به بازدید از پروژه‌های منطقه هشت اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره مطلوب شهرها و کنترل و پیشرفت پروژه‌های عمرانی نیازمند اعتبارات است و تمام عوارض و بهای خدمات پرداختی از سوی مردم برای اجرای پروژه‌ها استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر نگاه ویژه شورای اسلامی شهر به تقویت امکانات و بهبود شرایط پردیسان گفت: مجموعه شورای شهر به دنبال ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان هستند و هدف ما این است که با تلاش، حضور مستمر و پیگیری مداوم پروژه‌هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه از بدو تاسیس شهرداری منطقه هشت در سال 90 خدمات خوبی به مردم ارائه شده است افزود: این منطقه کمترین درآمد را در بین مناطق شهر داشته اما پروژه‌های این منطقه بیش از گذشته پیشرفت داشته است.

وی به بودجه 50 میلیارد تومانی منطقه هشت اشاره کرد و افزود: احداث شهربازی غدیر، احداث سوله بحران، احداث بوستان محله سه، احداث بوستان عترت، احداث بوستان محله هفت، احداث بوستان محله پنج، تکمیل رینگ پردیسان، احداث سالن ورزشی، احداث بوستان حاشیه بلوار امام علی(ع) اقداماتی است که در سال 99 انجام شده یا در حال انجام است.

طلایی خاطرنشان کرد: فضای سبز و بوستان‌های احداث شده در منطقه موجب شده سرانه منطقه به بیش از 23 مترمربع برسد.

وی یکی از مشکلات منطقه هشت را واگذاری 25 درصد اراضی تجاری به شهرداری عنوان کرد و گفت: هنوز با گذشت 9 سال این واگذاری که تعهد اداره کل راه و شهرسازی بوده انجام نشده است و باید این واگذاری صورت گیرد تا مشکلات منطقه حل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار