فرماندار در گفتگو با تابناک
فرماندار لنده در گفتگو با تابناک از تعطیلی یک هفته ای مدارس و محدویت ها در بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 06 November 2020

فرماندار لنده در گفتگو با تابناک از تعطیلی یک هفته ای مدارس و محدویت ها در بازار خبر داد.

اجرای دوباره محدودیت ها در لنده/تعطیلی یک هفته ای بازار و مدارس و محدویت در برگزاری مراسمات فرهنگی-اجتماعی

سید خدادوست موسوی با اشاره به تعطیلی مدارس یادآور شد؛ مدارس با حضور مدیر و عوامل اجرایی دایر هستند و آموزش از طریق فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای سلامت لنده اظهار داشت؛ اخذ تصمیمات جدید مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح شهرستان برای قطع زنجیره انتقال است چرا که مجدد شاهد شیوع این بیماری هستیم.

وی گفت؛ تعطیلی یا اعمال محدودیت در مدارس، نمازجمعه، آموزشکده ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها، مساجد (جز برای پخش اذان) و مصلی و مراکز مشابه را شامل میشود.

فرماندار لنده خاطرنشان کرد؛ در یک هفته اجرای این طرح آرایشگاههای زنانه و سالن‌های زیبایی، کلیه مراسمات اجتماعی (شادی و عزا) مراسمات فرهنگی و مذهبی و همایش ها، باشگاههای ورزشی، خصوصا ورزش‌های پرخطر تعطیل میباشند.

وی یادآور شد؛ مراسمات شادی با مجوز قبلی از بهداشت و درمان و نیروی انتظامی با حداکثر ۲۰ نفر اجازه برگزاری دارند و مراسمات عزا (صرفا مراسم تدفین) با حضور حداقلی بستگان پس از اخذ مجوز از بهداشت و درمان و نیروی انتظامی انجام میگیرد.

رییس شورای سلامت لنده همچنین کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، کلیه مراکز تفریحی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی را از دیگر مواردی برشمرد که محدویت در آنها لحاظ میشود.

سید خدادوست موسوی تاکید کرد: برای چیره شدن بر این بیماری بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح شهرستان استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرماندار لنده در پایان گفت؛ افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کشور و به تبع آن شهرستان ما نگران کننده است از این رو مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و جدی بگیرند.
متاسفانه در موج سوم شیوع کرونا در کشور هستیم و بسیاری از مناطق کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و با توجه به آغاز فصل پاییز و نزدیک شدن به ایام سرد سال تنها راه کاهش این بیماری و مقابله با آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راس استفاده حتمی از ماسک است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
آقای فرماندار باتعطیلی آرایشگاه مردانه اولا من رابدهکارمیکنی چون کرایه مغازه کرایه خونه قسط وام وپول آب وبرق وخرج خونه رانمی توانم بدهم شما چرامیوه فروشیها راتعطیل نمیکنید چرافقط زورتون به ارایشگرها می رسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار