مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از اعلام فعالیت‌های شاخص فرهنگی هنری "هفته مازندران" خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 05 November 2020

عباس زارع اظهارکرد: با توجه به واگذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ستادهای مردم نهاد، فعالیت‌های فرهنگی هنری در هفته مازندران با مدیریت این ستادهای مردمی، ریاست فرمانداران و دبیری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها و به صورت مجازی خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب ستادهای مردم نهاد در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده می‌توان به تولید بیش از ۲۰ نوع محتوای مجازی در قالب تولیداتی همچون کلیپ، پوستر و. انتشار وسیع در گستره استانی، هماهنگی با مدارس استان در راستای تبیین هفته مازندران به دانش آموزان، تولید محتوا برای پخش در سیستم آموزشی آموزش و پرورش (شبکه شاد)، رونمایی از چندین کتاب ویژه در حوزۀ معرفی مازندران اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین تصریح کرد: معرفی آداب و سنن مازندرانی، تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر فرهنگ، هنر و ادب استان، پاکسازی مازندران در سواحل، جاده‌ها و جنگل‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف را نیز بخش دیگری از این برنامه‌ها برشمرد.

زارع با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ بومی مازندران با حفظ میراث کهن مردمان این سرزمین، گفت: محوریت برنامه‌های هفته مازندران بر نشان دادن این میراث ارزشمند، آداب،سنن بومی منطقه و حفظ و گسترش فرهنگ عامه این استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار