معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 9 هزار ۴۵۰ نفر متقاضی واجد‌شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات وام ودیعه مسکن در استان، گفت: ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 05 November 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،عبدالرضا غفوری، اظهار داشت: هیأت دولت مردادماه امسال از پرداخت وام اجاره مسکن به مستاجران خبر داد که مبلغ این تسهیلات در چارچوب بخش‌نامه ابلاغی به استان‌ها در شهر کرمانشاه ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها ۱۵ میلیون تومان است.

وی قرارداد این تسهیلات را یک ساله اعلام کرد و افزود: متقاضی با بانک عامل مدت مشارکت را ۱۲ ماهه می‌بندد که در این مدت صرفا اقدام به پرداخت سود این تسهیلات به صورت ماهیانه می‌کند و بعد از پایان مدت قراداد مشارکت مدنی باید اصل وام را به بانک مسکن برگردانند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان تا پایان مهلت قانونی برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کردند که بعد از پالایش‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی، ۹ هزار ۴۵۰ نفر متقاضی واجد‌شرایط برای بهره‌مندی از این وام شناسایی شده که همه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تا این تاریخ نزدیک به ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد وام ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند که برای پرداخت به مابقی افراد نیز به مرور زمان توسط بانک عامل اطلاع‌رسانی می‌شود تا با مراجعه و تشکیل پرونده از مبلغ این وام بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار