استاندار سمنان تأکید کرد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آَشناگر استاندار سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در سطح استان ممنوع است، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان به‌ویژه بانک‌ها تا حد امکان خدمات را به‌صورت الکترونیکی ارائه کنند.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 04 November 2020

علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد+سوابق اجرایی - ایسنا

علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد استانی مقابله با کرونا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح استان بحرانی شده است، اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در سراسر استان ممنوع است و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم ترحیم، عزا و عروسی ممنوع است، تصریح کرد: گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در سالن‌های پذیرایی و باغ‌ها ارسال‌شده که باید توسط دستگاه‌های نظارتی مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه فرمانداران نیز مسئول هستند و باید از برگزاری این تجمعات جلوگیری کنند، یادآور شد: با برگزاری هرگونه اجتماع و در هر سطحی به‌صورت جدی و با همکاری نیروی انتظامی ورود و برخورد کنند.

آشناگر با اشاره به اینکه در صورت نیاز و ارزیابی‌های مثبت، راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی در سطح استان در دستور کار قرار بگیرد، ابراز داشت: تجهیز بیمارستان‌ها نیز انجام شود تا مردم استان دغدغه‌ای در حوزه درمان نداشته باشند.

وی افزود: مجموعه بیمارستان‌های ما نیز به‌صورت جدی مسئول هستند تا از ورود افراد غیرمسئول و غیر درمانی به بخش‌های کرونا به‌صورت جدی جلوگیری کنند و اجازه حضور به هیچ فردی به‌غیراز کادر درمان به بخش‌های آی سی یو و کرونا داده نشود.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای تقویت این بستر و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی در سطح استان وجود دارد و دستگاه‌های خدمات رسان به‌ویژه بانک‌ها باید این مهم را در اولویت نخست قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح استان دریافت، بررسی و بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.

ایرج رئیسیان بابیان اینکه بخش گردشگری بر اساس گزارش و آمارها، در پی شیوع بیماری کرونا با بیشترین آسیب و تأثیر مواجه بوده است، تصریح کرد: مصوباتی به‌منظور حمایت از صنعت گردشگری و در قالب بسته‌های حمایتی ویژه این بخش از سوی ستاد ملی کرونا در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: مواردی از قبیل امهال اقساط تسهیلات و بدهی‌های آب، برق و گاز برای حوزه گردشگری و حمایت از این صنعت در نظر گرفته‌شده که بر طبق نامه‌ای که از سوی وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی ارسال‌شده، بر اجرای این بسته‌های حمایتی به‌دوراز اعمال سلیقه‌ای برخی دستگاه‌های اجرایی تأکید شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار