کد خبر: ۹۱۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 04 November 2020

با نزدیک شدن به فصل بهار، خانم های باسلیقه دچار استرس می شوند، که بار دیگر باید با دکوراسیون های تکراری مخصوصا مبلمان قدیمی پذیرای میهمانان خود باشند. ولی این روزها، به دلیل گران شدن مبل ها، خریدن مبلمان جدید، برای منزل نیز دور از تصور شده است. از این رو شما می توانید با تعمیر مبل خانه خود، دیگر نگران استفاده از مبلمان های قدیمی، در خانه خود نباشید. تعمیرات مبل، پس از گذشت چند سال برای مبلمان منازل شما،ضروری است. چراکه طبیعی است که پس از گذشت چند سال، پارچه رویه مبل، فنر کشی داخل آن، زیره کوبی و پایه ها و دسته های آن به مرور زمان دچار پارگی و تخریب شوند. از این رو پیشنهاد می کنیم، که اگر قصد ندارید، مبلمان جدیدی خریداری کنید، با تعمیر مبل های قدیمی خود، زیبایی وصف ناپذیری را به فضای نشیمن و پذیرایی خود هدیه کنید.

با تعمیر مبل خانه خود، میزبان با سلیقه ای برای میهمانان باشید.

 

خلق دکوراسیونی زیبا و جدید، با تعمیرات مبل خانه خود

بسیاری از افراد، مخصوصا خانم ها پس از گذشت چند سال، از سبک دکوراسیون خانه خود خسته می شوند، و به عوض کردن دکوراسیون خانه خود متمایل می شوند. ولی تعویض دکوراسیون خانه، می تواند اعضای خانواده را با هزینه های اضافی روبه رو کند. به علاوه همه ما می دانیم، که خرید مبلمان برای خانه، با توجه به نوع آن چه قدر می تواند هزینه بر باشد. از این رو بهتر است که در صورت سالم بودن پایه ها و دسته های مبلمان خود، با تعویض پارچه رویه مبل، و با در نظر گرفتن سبک و رنگ دکوراسیون خانه خود، تغییر بنیادینی در ظاهر مبلمان خود پدید آورید. بنابراین بهتر است در ابتدا با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون خانه خود، نسبت به تغییر ظاهر مبل خود اقدام کنید. اگر به تازگی صاحب فرزند شده اید، و قصد تعویض پارچه رویه مبلمان خود را دارید، بهتر است با توجه به نوع و سبک دکوراسیون خانه خود، از پارچه های تیره و چرک تاب برای رویه مبلمان خود استفاده کنید. چراکه کودکان علاقه زیادی به بالا رفتن از مبل ها دارند.

با تعمیر مبل خانه خود، میزبان با سلیقه ای برای میهمانان باشید.

 

     تعمیرات مبلمان به چند دسته تقسیم بندی می شود؟

همانطور که می دانید، مبلمان ها دارای انواع مختلفی هستند، از این رو کاملا بدیهی است که تعمیرات مبلمان ها نیز از انواع مختلفی برخوردار باشد. بنابراین بهتراست بدانید که تعمیرات مبل های استیل، با مبل های راحتی و چرمی کاملا متفاوت است. انواع مختلف مبل ها، تعمیرات منحصر به فرد هریک از این نوع مبل ها می توانند از عوامل موثر در هزینه های تعمیرات مبلمان محسوب شود. در این بخش قصد داریم به انواع تعمیرات در این حوزه بپردازیم.

با تعمیر مبل خانه خود، میزبان با سلیقه ای برای میهمانان باشید.

  • تعویض پارچه رویه انواع مبل ها

به مرور پس از استفاده های مکرر از مبل ها، پارچه های رویه مبلمان شما، دچار پارگی، کهنگی و از دست دادن رنگ اولیه پارچه می شود. از این رو بهتر است با در نظر گرفتن نوع مبلمان خود، پارچه رویه مناسبی را برای آن انتخاب کنید. همانطور که می دانید، پارچه های رویه مبل ها، براساس کارکرد انواع مبل ها، انتخاب می شوند. چراکه کارکرد مبلمان راحتی با مبلمان استیل کاملا متفاوت است. بهتر است برای ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون خود، و رنگ پارچه مبل ها، با در نظر گرفتن سبک و رنگ دکوراسیون خود، و با مشورت با کارشناسان تعمیرات مبل، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • تعویض پایه های و دسته های معیوب مبل ها

مبلمان استیل، پس از گذشت زمان و استفاده نادرست برخی از افراد، به خصوص کودکان ممکن است پس ازمدتی، دچار شکستگی پایه ها، دسته ها و تاج مبل بشود. از این رو بهتر است بجای اینکه با چسب زدن این قطعات در خانه، آن ها را تعمیر کنید. مبل های تخریب شده خود را به یک تیم حرفه ای تعمیرات مبل بسپارید، تا آن ها با استفاده از چسب های مخصوص مبل های شما را تعمیر کنند. در برخی از موارد دیده شده، که شکستگی به حدی بوده، که قدرت چسب نیز نمی تواند موثر باشد، از این رو تعمیرکاران با تعویض کردن این قطعات، مبلمان شما را نو می کنند.

  • فنرکشی و مقاوم سازی زیره مبلمان

بعضی از مبل های استیل، ممکن است بعد از گذشت زمان دچار نشست فنرها و خوابیده شدن زیره مبل شوند. از این رو بهتر است جهت تعویض فنر کشی و زیره مبل، آن را به مراکز تعمیرات مبل بسپارید. چراکه در این مراکز، در برخی از موارد، با تقویت فنر کشی مبل، آن را تعمیر می کنند. و در برخی از موراد اگر میزان نشست آن زیاد باشد، ترجیح می دهند، که فنرکشی جدیدی را برای مبلکان شما انجام دهند، و سپس پارچه رویه جدیدی را، برای آن به عنوان پوشش انتخاب می کنند.

  • رنگ کردن پایه ها و دسته های مبل ها

بعضی از مبل ها پس از گذشت زمان، دچار رنگ رفتگی می شوند. از این رو بهتر است بجای اینکه خودتان آن ها را رنگ کنید. این کار را به نیروهای متخصص بسپارید، تا آن ها با استفاده از رنگ های مرغوب و خاص مبلمان شما را رنگ کنند، تا آن ها در برابر عوامل آسیب زا ایمن شوند.

با تعمیر مبل خانه خود، میزبان با سلیقه ای برای میهمانان باشید.

جمع بندی

این روزها با گران شدن قیمت مبلمان استیل و راحتی، بسیاری از افراد جامعه ترجیح می دهند، که برای زیبا کردن دکوراسیون منازل خود، از تعمیرات مبل استفاده کنند. از این رو  بهتر است برای تعمیر مبلمان خود در ابتدا با سر زدن به سایت niazito.com به تمامی مراکز تعمیرات مبل در منطقه خود اشراف پیدا کنید. تا با سپردن و اعتماد کردن به این مراکز، مبل های قدیمی خود را، به مبلمان های زیبا و جدید تبدیل کنید. چراکه سایت نیازیتو سعی دارد، بهترین های هر منطقه را به مشتریان آن محدوده معرفی کند.

برچسب ها: تعمیر مبل ، نیازیتو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار