کد خبر: ۹۱۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 04 November 2020

دیگر فرقی نمی کند در یک آموزشگاه آرایشگری داخل ایران دوره های آرایشگری را می گذرانید یا خارج از کشور! تعجبی ندارد وقتی مربیان و اساتید حرفه ای به روزترین آموزش ها را ارائه کنند و مدرک بین المللی داشته باشند، هر کجای دنیا که باشید تخصص شما را می پذیرند. اگر شما هم مایلید محبوب ترین و پرطرفدارترین دوره های آرایشگری در داخل و خارج از کشور را بشناسید، با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

پرطرفدارترین دوره های آرایشگری

 

دوره گریم و میکاپ

یکی از جذاب ترین خدمات آموزشی آرایشگری، گریم و متعادل سازی چهره است. میکاپ و گریم معمولا توسط حرفه ای ترین هنرمندان با بهترین لوازم آرایش انجام می شود، اما داشتن تکنیک حرف اول را می زند. تکنیک های سایه روشن برای پنهان سازی مشکلات پوست یا کوچک نشان دادن بینی و افزایش فاصله بین ابروها و پیشانی استفاده می شود.

هنرجویان در این دوره می توانند نحوه استفاده از لوازم آرایش را به همراه سبک های مختلف روز دنیا آموزش ببینند. آرایش صورت یکی از خدماتی است که تمام خانم ها حداقل یک بار در عمرشان انجام دادند و طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر این با پیشرفت تکنولوژی، تولید لوازم آرایش حرفه ای تر و خلاقیت میکاپ آرتیست ها، هر روز این کار طبیعی تر و زیباتر انجام می شود.

 

دوره رنگ و مش

شاید شما هم جز افرادی باشید که مایلید رنگ دلخواهی برای موهای خود انتخاب کنید. خیلی از آرایشگرها متوجه رنگ انتخابی شما نمی شوند و در نهایت آن چیزی که می خواستید از آب در نمی آید. اما با گذراندن دوره های حرفه ای رنگ و مش می توانید در مرحله اول رنگ ها را بشناسید و نحوه ترکیب آن ها را امتحان کنید. ترکیب رنگ های اولیه و ثانویه، شناخت پایه رنگ ها، تفاوت رنگ ریشه و رنگ کامل، رنگساژ، دکلره، آمبره، سامبره و هایلایت از جمله سر فصل هایی است که در آموزشگاه آرایشگری به هنرجویان آموزش داده می شود.

پرطرفدارترین دوره های آرایشگری

 

دوره اکستنشن مو

اکستنشن به معنای اضافه کردن و گسترش دادن مو به موی طبیعی افراد است. خانم هایی که از موهای کم پشت و آسیب دیده خود شکایت دارند می توانند از این خدمات برای زیبایی موهای خود استفاده کنند. حتی خیلی اوقات خانم ها بلافاصله بعد از کوتاه کردن موها پشیمان می شوند. در این مواقع می توان از اکستنشن برای آن ها استفاده کرد. این موهای اضافه در اندازه های مختلف به ریشه موی فرد متصل می شوند و لابه لای موهای اصلی قرار می گیرند. روش های متفاوتی برای اعمال آن وجود دارد، از جمله چسب کراتین، رینگ، اتصال حرارتی، اتصال کلیپسی، روش لاینی و گره ای.

 

دوره کاشت ناخن

این روزها خانم ها به دلایل مختلف از کاشت و طراحی ناخن استفاده می کنند. بعضی از افراد فقط به خاطر زیبایی و برخی دیگر با توجه به مشکلات شکنندگی و ضعیف شدن ناخن ها به استفاده از خدمات ناخن علاقه نشان می دهند. کاشت ناخن حتی به خانم هایی که به ناخن جویدن عادت دارند، کمک می کند و به تدریج سبب از بین رفتن این عادت می شود. انواع خدمات ناخن شامل موارد زیر می باشد.

مانیکور: به معنای مرتب کردن و تمیز نگهداشتن ناخن های دست است که در این روش با استفاده از وسایلی مانند قیچی، ژل محافظ، لایه بردار و غیره پوست های مرده و اضافی اطراف ناخن را بر می دارند. با سوهان و پولیش ناخن ها را در شکل و ابعاد مناسب و براق درست می کنند.

پدیکور: پدیکور هم مانند مانیکور برای مرتب کردن و تمیز نگهداشتن ناخن است، اما ناخن های پا. زیبایی ناخن های پا در روحیه افراد تاثیرگذار خواهد بود.

کاشت ناخن: خیلی از افراد به ظاهر ناخن خود علاقه ندارند و می خواهند شکلی زیبا و آراسته داشته باشد. امروزه ناخن ها به طبیعی ترین شکل ممکن کاشته می شوند. البته در صورتی که زیر نظر متخصصین و افراد حرفه ای انجام شود.

لاک ژل: یکی از تکنیک های زیباتر نمودن ناخن ها در آرایشگاه ها، استفاده از لاک ژل است. این ماده علاوه بر جلوه دادن به ناخن به تقویت آن نیز کمک می کند و باعث افزایش رشد آن ها می شود. نکته مثبت اینجاست که به راحتی جدا می شود و آسیبی به ناخن ها وارد نمی کند.

طراحی ناخن: هرکدام از خدمات ناخن که انجام شود، در آخر به یک دیزاینر حرفه ای ناخن نیاز است تا طرح دلخواه را به همراه استیکرها و موادی با ماندگاری بالا، طراحی کنند.

پرطرفدارترین دوره های آرایشگری

 

دوره کراتینه مو

بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ و مش های زیادی که انجام دادند، موهایشان آسیب دیده است و نیاز به تقویت و صاف کردن دارند. در این دوره آموزشی به هنرجویان نحوه صاف کردن و تقویت مو با استفاده از روش های ریباندینگ، احیای مو، گلوبال، نانوگلوبال، پلکس تراپی، پروتئین و خاویار تراپی آموزش داده می شود. شناخت انواع مو، آشنایی با مواد کراتینه و نحوه احیای مو در این دوره اهمیت بسیاری دارد.

پرطرفدارترین دوره های آرایشگری

 

جمع بندی

اگر شما نیز به دوره های آرایشگری علاقه دارید و می خواهید یکی از این خدمات را به عنوان تخصص خود انتخاب کنید، از آموزشگاه آرایشگری حرفه ای دو بانو راهنمایی بگیرید. آموزشگاه دوبانو در تهران با داشتن امتیاز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، تحت نظر وزارت کار و امور اجتماعی، هنرجو می پذیرد. این آموزشگاه بیش از ۱۹ مدرک تخصصی آرایشگری از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می دهد. مواد و لوازم مصرفی هنرجویان بدون هزینه و رایگان در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار