فرماندار کرج در جریان حضور میدانی در مبادی ورودی و خروجی استان و پایش اجرای طرح محدودیت ترددها اظهار کرد: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح محدودیت ترددها در ۲۵ مرکز استان از جمله استان البرز و شهر کرج آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 04 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور گفت: با صدور دستور استاندار محترم و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، از لحظه اجرای این طرح، شاهد حضور پررنگ عوامل انتظامی و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

فرماندار کرج در ادامه از مردم خواست تا قوانین را رعایت کنند و افزود: از عموم هم‌وطنان می‌خواهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تابع قوانین باشند تا بتوانیم به نحو اثربخشی با اعمال محدودیت‌ها از شرایط فعلی این بیماری عبور کنیم.

وی این نکته را هم خاطرنشان کرد که در اجرای طرح محدودیت ترددها، البرز و تهران به‌صورت یکپارچه دیده شده‌اند و در مبادی ورودی و خروجی البرز و تهران کنترل‌ها توسط نیروهای پلیس راهور تداوم دارد.

قاسم‌پور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بخشنامه کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت: در این رابطه مشابه بخشنامه‌های ابلاغی استان تهران در استان البرز نیز اجرایی می‌شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌های استان البرز نیز بیان کرد: در این رابطه هم تابع تصمیمات ملی هستیم و البته تا رسیدن به شرایط عادی شاهد اجرایی شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز و شهر کرج خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار