اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 12 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ 02 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 12 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  12 آبان بشرح زیر است:.



کلاهبرداری 350 میلیاردی از صنف زرگران ساری

فردی که در پوشش خرید و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستان "ساری" 350 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد.

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره کلاهبرداري سريالي خريد و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستان ساري به ارزش 350 میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مال باختگان دریافتند، متهم پس از جلب اعتماد آنها در چندین مرحله با ارائه چک بلا محل و خرید مقدار زیادی طلا اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که پس از کلاهبرداری میلیاردی به استان های غربی کشور متواری شده بود با تلاش کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهی استان پس از چند هفته شناسایی شد.

وی افزود: متهم با هماهنگی قضائی حین تردد در محور" نکا- ساري" با خودرو پژو 206 صندوق دار در عملیاتی ضربتی متوقف و دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.#


--------------------------------------------------------------


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح 17 آبان ماه به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 12 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 آبان ماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 12 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 صبح روز سه شنبه 13 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 15 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه 16 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند .

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#


---------------------------------------------------------------------


انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی با شیوه فیشینگ به ارزش 8 میلیارد ریال خبر داد .

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت افرادی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به شیوه فیشینگ در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات از مالباختگان ، کارآگاهان پلیس فتا دریافتند، اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی در پوشش تبلیغات سایت های نیازمندی با استفاده از درگاه جعلی از 150 هموطن در سطح استان های مختلف کشور کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات ویژه و استفاده از شگرد های خاص پلیسی متهمان این پرونده در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی

masoud pashna, [۰۲.۱۱.۲۰ ۱۹:۲۳]
شدند.

سردار میرزایی از هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان خبر داد و افزود: 3 متهم پرونده از اعضای باند کلاهبرداری در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری 8 میلیارد ریالی اقرار کردند.

وی افزود: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


--------------------------------------------------------------


آزاد سازی 58 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در چالوس

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از رفع تصرف 58 هزار متر از اراضی باغی و کشاورزی به ارزشی بالغ بر 180 میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قلع و قم انواع درختان میوه با قدمتی بیش از 40 سال در یکی از باغات توسط افرادی سودجو در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران انتظامی شهرستان چالوس با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی آن شهرستان در اقدامی عملیاتی متهمان را که با قطع درختان این مزرعه و تغییر کاربری غیر قانون قصد فروش آن در قطعات کوچکتر را داشتند، دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی از تخریب حصارهای ایجاد شده و آزادسازی 58 هزار متر از اراضی باغی و کشاورزی به ارزشی بالغ بر 180 میلیارد ریال در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی استان در خاتمه با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق نسل آینده با هدف سودجویی اقدام به تصرف و تغییر غیر قانونی زمین و منابع طبیعی و خدادادی می کنند، از مردم خواست: ضمن خودداری از خرید غیر قانونی زمین و یا هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی و منابع طبیعی، در صورت شناسایی و آگاهی از فعالیت سودجویان مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .


-------------------------------------------------------


دستگیری محتکر روغن خوراکی در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری محتکران روغن خوراکی و کشف 8 هزار لیتر روغن به ارزش 12 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی توسط افرادی در این شهرستان، موضوع در دستور کار اداره نظارات بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهمان را که از ماه ها قبل اقدام به احتکار روغن در این شهرستان می کردند شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به کشف 8 هزار لیتر روغن خوراکی به ارزشی بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل نگهداری کالا توسط متهمان، تصریح کرد: این سوداگران نظام اقتصادی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


کشف 19 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 19 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدصادق شاه نظری" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: در اجرای این طرح، با تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 6 سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند .

سرهنگ شاه نظری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 19 فقره سرقت شامل، سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از تشدید طرح های کنترلی در مقابله با ناامنی ها خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


-------------------------------------------------------


11 فقره کلاهبرداری زن رمال در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری زن رمال با 11 فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پ

masoud pashna, [۰۲.۱۱.۲۰ ۱۹:۲۳]
لیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی کلاهبرداری زنی رمال با شیوه های فالگیری و خرافه پرستی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطرشنان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم که با فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری،مشکلات خانوادگی،بخت گشایی و ... از آنان کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

وی همچنین اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رفع مشکلات خود با استفاده از شیوه های علمی و کارشناسان مجرب در زمین های پزشکی و مشاوره ای، از اعتماد به اینگونه افراد جدا خودداری کنند.


------------------------------------------------------------------


کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 14 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " سید محسن جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزایش ، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی طی 48 ساعت گذشته در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی با اشاره به کشف 14 فقره سرقت از خودرو و منازل شخصی در این طرح، بیان داشت: کشف 14 فقره انواع سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی و خودرو از دیگر دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ سید محسن جعفری : با بیان این که در این طرح 31 خودرو و 38 موتور سیکلت متخلف توقیف شد، اظهار داشت : در این طرح 6 سارق سابقه دار 11 معتاد متجاهر ، 3 اراذل و اوباش سابقه دار و 6 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و 4 کیلو 50و گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.


----------------------------------------------------------


کشف 3 کیلو گرم موادمخدر در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان "نور" از کشف بیش از 3 کيلو گرم تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمدزمان شالیکار"در گفت با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت 2 سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در حین جابجایی مواد مخدر به این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 3کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ شالیکار با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در خاتمه با تاکيد بر همکاري متقابل مردم با پليس در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در مقابله با عاملان ناامنی در جامعه ياري دهند.


---------------------------------------------------------


کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "حسین زارع " در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر ، ایجاد مزاحمت راکب یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برای شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت را که با حرکات پرخطر و ایجاد جو رعب و وحشت،آلودگی صوتی و مزاحمت نوامیس، آرامش و آسایش شهروندان را سلب نموده بود با تلاش ماموران پلیس دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به معرفی راکب موتورسیکلت به مرجع قضائی، بیان داشت: کارشناسان ارزش ريالي موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.


--------------------------------------------------


کشف 21 فقره سرقت در کلاردشت

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،

masoud pashna, [۰۲.۱۱.۲۰ ۱۹:۲۳]
سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ دیلمی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 21 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وي از توقیف 68 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت برابر دستور مقام محترم قضايي مبني بر جلب محكومين كيفري و حقوقي ماموران موفق به دستگيري 30 نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ دیلمی از دستگیری 9 خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------------


برخورد مقتدرانه پلیس قائم شهر با مخلان نظم و امنیت عمومی

فرمانده انتظامی شهرتسان قائم شهر از شناسایی و دستگیری 12 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی این شهرستان در عملیاتی ضربتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، افزود: در اجرای این طرح که با هدف برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 12 نفر از افرادی که با اعمال مجرمانه و مزاحمت برای نوامیس موجب سلب آسایش و آرامش مردم شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ خادمی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و افزود: در ادامه اجرای این طرح مقادیر قابل توجهی آلات شرارت و سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

خادمی در پایان اظهار داشت: امنیت و آسایش مردم و جامعه از اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است و در این راستا پليس اجازه هیچ گونه بي نظمي و ناامني را به ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنيت نمي دهد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار