معاون پژوهشی-فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت و گو با خبرنگار ایسناقم در خصوص اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان قم در روز ۱۳آبان ماه بیان کرد: طبق مصوبه شورا هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی که همواره مسئول تدوین برنامه های این روز تاریخی است، مجوز برگزاری هیچ نوع تجمع و راه پیمایی از سمت دانش آموزان به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، صادر نشده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، ناصر حمزه ای در رابطه با اقدامات مجازی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص بزرگداشت روز ۱۳آبان، تصریح کرد: به دلیل اهمیت بزرگداشت این روز و یادآوری خیانت های مکرر آمریکا به تمام نسل ها امسال نیز تولید محتوا در این راستا وجود دارد اما به صورت مجازی انجام می شود.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان ادامه داد: در اولین گام، اقداماتی در خصوص تولید محتوا با محوریت استکبار ستیزی با طرح سوالات متعدد از دانش آموزان با شعار "چرا مرگ برآمریکا" صورت گرفته است.

وی در خصوص جزئیات این طرح بیان کرد: این محتواها در کانال مربیان پرورشی مدارس قرار داده می شود که از این طریق این محتواها در اختیار دانش آموزان از طریق کانال های مجازی قرار داده می شود.

حمزه ای با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی استکبار ستیزی به شکل شبکه هرمی از وزارت خانه تا مدارس صورت می گیرد، عنوان کرد: در این راستا آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی در بین دانش آموزان کرده تا این شور دانش آموزان در خصوص مبارزه با جنایات آمریکا از بین نرود.

وی در ادامه اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی این طرح با مشارکت فکری خانواده دانش آموزان همراه است، به گونه ای که محتوای این طرح که با محوریت مبارزه با استکبار همراه است، در خانواده ها مطرح می شود و دانش آموزان در این خصوص با والدین خود به گفت و گو می پردازند.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان با اشاره به خلاقیت دانش آموزان در تولید محتواهای استکبار ستیزی گفت: همانگونه که دانش آموزان در پویش من محمد را دوست دارم، خلاقیت خود را در تولید محتوای مرتبط به نمایش گذاشتند، در خصوص بزرگداشت روز ۱۳آّبان نیز شاهد درخشش شان هستیم.

حمزه ای در پایان بیان کرد: امید می رود با بهبود وضعیت بهداشت کشور و بازگشایی مدارس، فریاد های بلند مرگ برآمریکا دانش آموزان از تمام مدارس کشور، لرزه بر تن جنایتکاران گذارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار