رئیس کل دادگستری استان ایلام؛
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: امنیت محصول جمعی و اجتماعی است که با همگرایی و همه‌جانبه‌گرایی حاصل می‌شود وباید نگاه به امنیت باید متوازن باشد و مشارکت مردم در این حوزه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 28 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی دهقانی در نشست تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دهلران با اشاره به سوابق دهلران در دفاع مقدس افزود: این شهرستان به لحاظ وسعت و ظرفیت‌های مختلف از شهرستان‌های مهم استان است.

وی گفت : مقوله امنیت و نقش آن در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سرمایه‌گذاری و کمک به امنیت محیطی برای مردم بسیار مهم است

رئیس کل دادگستری استان ایلام به اقتدار نهادهای متولی امنیت توام با رافت اسلامی اشاره کرد و افزود: برخورد قاطع همراه با عطوفت و دخالت مردم در امنیت همواره باید مد نظر باشد و دستگاه قضایی حمایت‌کننده، نظارت‌کننده و رسیدگی کننده در کنار سایر دستگاه‌هاست.

دهقانی بیان داشت : انتظار مردم از دستگاه قضا، این است که به شکایات، ادعاها و عرایض آنها عادلانه، قاطعانه، منصفانه و با نهایت دقت و سرعت رسیدگی شود به نحوی که مردم احساس امنیت قضایی کنند.

 

وی گفت :شهرستان دهلران یکی از شهرستانهای استراتژیک استان در بحث سرمایه گذاری است و باید همه با حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در تحقق فرمان رهبری در جهش تولید سهیم باشیم و دستگاه قضایی در این راستا کمک و بصورت میدانی ورود می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به موضوع زمین خواری اشاره کرد ، گفت :صیانت از اراضی ملی به این معنا نیست که افراد سودجو تصرف کنند بعد برخورد شود بلکه با اقدامات پیشگیرانه جلوی دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی گرفته شود و دستگاه قضا بطور قاطع به پرونده دست‌اندازان به اراضی ملی رسیدگی می‌کند.

دهقانی اظهار داشت : دستگاه قضا با فساد و افراد مفسد در همه حوزه‌ها برخورد قاطع و اثرگذار دارد.

در پایان با قدردانی از زحمات عبدالکریم سبزواری با حکم رئیس دستگاه قضا، سیدرضا صلاح‌الدینی بعنوان رئیس جدید دادگستری دهلران معارفه شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار