فرماندار شهرستان دهلران ؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت: باتوجه به مشکلات اراضی که در شهرستان وجود دارد انتظار است که شعبه ویژه ای برای رسیدگی به پرونده زمین خواری وبرخورد با متصرفین در شهرستان دهلران ایجاد شود .
کد خبر: ۹۱۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 28 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان دهلران: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستور کار همه ادارت قراردارد برخورد با متصرفان اراضی ملی است که نیازمند حمایت بیشتر دستگاه قضا است که خوشبختانه در شهرستان در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد.

فرماندار دهلران افزود : متاسفانه از سنوات قبل کم کاری های زیادی در خصوص اراضی شهرستان دهلران صورت گرفته است و باتوجه به اینکه مشکل همچنان پا برجاست انتظار است جلسه شواری حفاظت از اراضی استان در شهرستان دهلران تشکیل شود.

وی اظهار داشت : امروزه ارزش افزوده ملک و زمین در این شهرستان موجب تلاش بیشتر زمین‌خواران برای تصرف اراضی ملی شده است و در این خصوص انتظار است دستگاه قضا به عنوان مسوول حفاظت از اراضی با جدیدت با متخلفان برخورد کند.

عسکری بیان  داشت : دهلران یک سوم مساحت استان را تشکیل داده و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن ترین شهرستان های استان است.

وی عنوان داشت  : باتوجه به بافت قومی که در شهرستان وجود دارد خوشبختانه مردم با همدلی و وحدت در کنار هم زندگی می کنند واگر موضوع ویا مشکلی وجود داشته باشد اعضای شورای تامین با همدلی وهمراهی که با هم دارند مشکل را مرتفع می کنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار