رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به اردبیل برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در روزهای آینده تزریق می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 27 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک  ازاردبیل به نقل از روابط عمومی برنامه و بودجه استان، داود شایقی اظهار داشت: 400 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به اردبیل برای پروژه های عمرانی و زیربنایی در روزهای آینده تزریق می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مسئولین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مبلغ 400 میلیارد تومان برای تزریق در پروژه‌های نیمه تمام استان از طریق خزانه توزیع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استا اردبیل با بیان اینکه اعتبارات مصوب این سفرها به صورت صد درد صد تخصیص خواهد یافت افزود: در روزهای آینده با تخصیص و جذب صد درصدی این اعتبارات تزریق آن را به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان را شاهد خواهیم بود.

وی تبدیل جاده‌های استان اردبیل به بزرگراه را نیز یکی دیگر سهامداران این اعتبار عنوان کرد و گفت: سهم محورهای چهار خطه استان به ویژه اردبیل، مشگین شهر، کلور ـ درام، محور رضی ـ گرمی و گرمی ـ بیله سوار در این اعتبار دیده شده و بر تخصیص آن تاکید شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: بخشی از این اعتبارات به تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر و نمین، پایاب سد خداآفرین و طرح آبرسانی نمین و عنبران پرداخت خواهد شد که از پروژه‌ای مورد مطالبه جدی مردم منطقه است.

شایقی همچنین به سهم پروژه موزه دفاع مقدس اردبیل به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های فرهنگی استان گفت: با بازدیدی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از موزه دفاع مقدس داشت، قرار شد منابع مورد نیاز این پروژه از تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومان تأمین شود.

شایقی به تقسیم این اعتبار بین پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرای استان نیز اشاره کرد و گفت: از این اعتبار 100 میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن اردبیل - میانه اختصاص می‌یابد تا اجرای این پروژه همچنان ادامه یابد.

دبیر شورای برنامه ریزی استان اردبیل پروژه «پل قدس اردبیل» را نیز از دیگر پروژه‌های مهم استان عنوان کرد و افزود: 35 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته هزینه ادامه عملیات احداث پل قدس خواهد بود تا در چند جبهه کاری و به صورت شبانه روزی عملیات ادامه داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار