مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به تلاش شهرداری برای بی خطرسازی پل ورودی ورجان به پردیسان به وسیله نصب تابلو و نگهدارنده گفت: به دلیل نواقص موجود در خارج از محدوده پردیسان شهرداری هم گاهی مجبور به انجام هزینه است.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمد رمضانی با اشاره به اینکه هزینه‌های تکمیل نواقص پردیسان بار مضاعفی روی دوش شهرداری قم گذاشته است اظهار داشت: گاهی برای رفاه حال مردم و جلوگیری از حوادث و تصادفات مجبور شده‌ایم حتی خارج از محدوده شهری هم هزینه کنیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به هزینه کرد شهرداری برای جبران نواقص پردیسان از سال ۸۹ تا ابتدای ۹۹ افزود: در این زمان شهرداری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان در پردیسان پروژه اجرا کرده درحالیکه درآمدی که از این منطقه حاصل کرده به 100 میلیارد تومان نرسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت ایمن سازی جاده‌های منتهی به پردیسان توسط وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در مسیر جاده ورجان به سمت پردیسان بالای پل راه آهن یک پیچ بسیار خطرناک وجود دارد که علائم کافی ترافیکی نصب نشده است.

به گفته مدیر منطقه هشت شهرداری قم در نتیجه جلسات پلیس راهور با شهرداری به دلیل اهمیتی که حفظ جان شهروندان برای شهرداری داشت تابلوها و نگه‌دارنده‌های این مسیر که از وظایف وزارت راه بود توسط شهرداری تهیه و نصب شد.

رمضانی یادآور شد: شهرداری قم حتی در خارج از محدوده پردیسان هم گاهی مجبور است هزینه کند در حالی که بسیاری از شهروندان از آن مطلع نمی‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار