کد خبر: ۹۱۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 26 October 2020

انواع پارتیشن های شیشه ای

یکی از تحولاتی که امروزه در زمینه دکوراسیون شکل گرفته، پر رنگ تر شدن نقش شیشه ها در طراحی داخلی است. یکی از محصولاتی که صنایع شیشه اقدام به ساخت آن ها کردند، پارتیشن های شیشه ای است. این پارتیشن ها به دلیل کاربردهای فراوان و طرح های متنوع و زیبایی که از خود نشان دادند طی مدت کمی، میان افراد مختلف محبوبیت فراوانی یافتند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت پارتیشن شیشه ای، خاصیت تطبیق پذیری آن بود. پارتیشن های شیشه ای به نحوی طراحی شده اند که از همان ابتدای تولیدشان، برای انواع و اقسام محیط های مختلف مناسب بودند.

شاید در ابتدا پارتیشن ها محصولات ساده ای به نظر برسند اما باید بدانید که این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند تا هر فردی با هر سلیقه ای، قادر به استفاده از آن ها باشد. در ادامه این مطلب، چند مورد از انواع پارتیشن شیشه ای معرفی شده است.

پارتیشن با قاب چوبی

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که به دکوراسیون ها و طراحی های چوبی علاقه دارند، پس حتما از این دسته از پارتیشن های شیشه ای بهره ببرید. در کل دکوراسیون های چوبی یک حس سنتی و گرم به دیگران می دهند و دلیل آن هم گرم بودن رنگ چوب است. اگر علاقه دارید تا یک جو صمیمی و راحت بسازید، باید بگویم این پارتیشن ها مخصوص شما است.

پارتیشن ها با قاب های آلومینیومی

در کل فلز آلومینیوم یکی از پر استفاده ترین فلزهایی است که در صنایع مختلف به کار می رود؛ و دلیل این امر، دوام آن است. فریم های آلومینیومی پارتیشن های شیشه ای، به شما این امکان را می دهند تا بسته به سلیقه و نیازهای خودتان، آن ها را شکل دهید و هر طوری که مایلید از آن ها استفاده کنید؛ چرا که فلز آلومینیوم این امکان را برایتان فراهم می کند تا آن ها را به دلخواه خود تزئین کنید. همچنین با خاصیت جا به جایی آسان این پارتیشن ها، می توانید آن ها را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید.

انواع پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن های بدون قاب

این دسته از پارتیشن ها، پارتیشن های تمام شیشه ای هستند و شفافیت بی نظیر و شکل فوق العاده خاصی دارند. اگر منزل بسیار لوکس و مدرنی دارید که در هر گوشه ای از آن یک طرح جذاب و یک فضای دیدنی وجود دارد، این پارتیشن ها پیشنهاد ما به شما هستند. البته پارتیشن های شیشه ای تنها برای خانه ها مناسب نیستند؛ پارتیشن های شیشه ای بدون قاب، گزینه های محبوبی برای دفاتر کاری و ساختمان های تجاری هم به حساب می آیند.

اگر در اطراف دفتر کاری خود یک منظره زیبا وجود دارد و شما نمی خواهید به هیچ وجه آن را از دست بدهید این گزینه، بهترین انتخاب شما خواهد بود. پارتیشن های فریملس می توانند این امکان را در اختیار شما بگذارند تا با استفاده از نورهای طبیعی، دفتر کاری خود را روشن تر و با نشاط کنید، چرا که هیچ کس دلش نمی خواهد تا در یک محیط خشک و تاریک کار کند.

شفافیت پارتیشن های شیشه ای، به کارمندان این امکان را می دهد تا آن ها با همکاران خود ارتباط بیشتری داشته باشند و از وضعیت آن ها مطلع شوند.

پارتیشن های دو جداره

این پارتیشن ها از لحاظ مختلفی به پارتیشن های فریملس شبیه هستند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره عایق صدا هستند و همین ویژگی، آن ها را به بهترین ابزار برای تقسیم بندی یک فضای مسطح تبدیل کرده است.

اگر یک فضای مسطح در اختیار دارید و قصد دارید آن را به چند بخش تقسیم کنید، پارتیشن های شیشه ای دو جداره بهترین انتخاب برای شما هستند؛ برای مثال با استفاده از این پارتیشن ها می توانید در محوطه خودتان یک اتاق کنفرانس، یک اتاق ملاقات و چند دفتر کاری جدا ایجاد کنید. عایق صدا بودن این پارتیشن ها، این امکان را می دهد تا جلسات کاری خود را به راحتی برگذار کنید.

 

چند مورد از مزایای پارتیشن های شیشه ای

زیبایی: تفاوتی ندارد که در چه نوع محیطی از پارتیشن ها استفاده می کنید و یا چگونه و با چه هدفی می خواهید از آن ها بهره ببرید، این سادگی در طراحی و زیبایی چشم گیر آن ها، خود به خود شما و دیگران را مجذوب خواهد کرد.

مقرون به صرفه بودن: هزینه هایی که برای خرید این پارتیشن ها صرف می کنید به مراتب بسیار کم تر از ساخت دیوار خواهد بود.

بدون دردسر: بر خلاف ساخت دیوارها و یا قرار دادن وسایل مختلف جهت تقسیم بندی فضا، پارتیشن های شیشه ای به سادگی قابل نصب هستند؛ در صورتی که نیاز به تغییر دادن مکان خود داشتید، به راحتی و بدون هیچ دردسری قادر خواهید بود تا آن ها را جا به جا کنید.

ایجاد حریم خصوصی: با وجود این که پارتیشن های شیشه ای شفافیت قابل توجهی دارند اما بدانید که آن ها می توانند برای شما یک فضای خصوصی ایجاد کنند. داشتن یک فضای پارتیشن بندی شده به شما اجازه می دهد تا هر طوری که تمایل دارید فضای خود را تنظیم و مرتب کنید.

شرکت تتراگلس

شرکت تتراگلس با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه واردات محصولات شیشه ای و انجام چندین پروژه بزرگ و موفق طی این سال ها، به یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها در این صنف تبدیل شده است. این شرکت با پشتیبانی 24 ساعته، همواره آماده پاسخ به سوالات شما و ارائه مشاوره در این زمینه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار