مدیر اجرایی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: اختتامیه این رویداد هنری تجمعی نیست و در قالب یک برنامه ضبط شده در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 22 October 2020

ایمان حجتی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا مراسم آیین اختتامیه به صورت تجمعی نداریم و اختتامیه جشنواره دوم آبان‌سالجاری به صورت ضبط شده آنلاین در فضای مجازی پخش می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از این جشنواره مجازی افزود: پیام‌ داوران جشنواره نیز به صورت ویدیو، تولید، ضبط  در صفحات جشنواره و سایت‌ها، پخش آنلاین می شود.

وی با بیان اینکه اهدا جوایز به صورت آنلاین و مجازی است، افزود: در مراسم اختتامیه آثار برگزیده بخش‌های مختلف از جمله جایزه زاون، بخش داوری کودک و نوجوان، کرونا روایت و دیگر بخش‌ها اعلام خواهد شد.

مدیر اجرایی این جشنواره در اصفهان با اشاره به ویژه برنامه جنبی شادی پروانه‌ها در شهر بنت سیستان و بلوچستان ،افزود: بنت هم پیوند اصفهان است و  روز گذشته تیم هنری تخصصی کودکان از اصفهان به بنت رفتند و برنامه‌های متنوع و شادی برای کودکان و نوجوانان این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بسته‌هایی شامل دفترچه‌های مشق شب ویژه جشنواره و پیام‌های مربوط به کودکان ،ماسک و اقلام مربوط به جشنواره حاوی نماد پروانه‌ها به کودکان بنت اهدا می‌شود. 

وی با بیان اینکه هوشنگ مرادی کرمانی و ایرج طهماسب کارگردانان برجسته حوزه کودک و نوجوان، چالشی به عنوان « من: نقش اول » و «به نظر من » طراحی کردند، گفت: مردم دراین چالش شرکت کنند و ویدیوهای خود را برای ما ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار