استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: تشکیل هیات های صلح منجر به افزایش کارآمدی نیروی انتظامی و رضایتمندی مردم شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 22 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند و این یک افتخار بزرگ برای حافظان نظم و امنیت در کشور است.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در رخدادها و حوادث مختلف قابل تقدیر دانست و افزود: نیروی انتظامی در حماسه بزرگ اربعین، حادثه سیل فروردین ماه، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، امنیت مرزها و مبارزه با کرونا نقش آفرینی بی بدیلی داشته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: این نیروی خدوم و زحمتکش در مقوله های مختلف چون نظم اجتماعی، ارتباط و تعامل با مردم با صبر و حوصله و حفظ حرمت مایه آرامش بوده و در برخورد با دشمن و حفظ حریم مرزها مقتدر و باصلابت ظاهر شده است.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه در استان همدلی بسیاری خوبی بین ارکان نظام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج و مردم برقرار است، یادآور شد: امروز این همدلی و همراهی باعث هم افزایی و قرار گرفتن استان در مسیر توسعه شده است.

وی به ابتکار نیروی انتظامی در حل و فصل کردن معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تشکیل هیات های صلح گام بلندی در جهت مشارکت بیشتر مردم در حل تنش های اجتماعی انجام داده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: به عنوان نماینده نظام به وجود نیروی انتظامی افتخار می کنم و در راستای پیشبرد اهداف بلند این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام نیز ضمن قدردانی از مجموعه تلاش های استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی، گفت: حمایت ها و مساعدت های ویژه استاندار ایلام راه را برای انجام وظیفه نیروی انتظامی در استان هموار تر کرده است.

سردار نورعلی یاری با بیان اینکه استان ایلام بیشترین میزان کاهش تصادفات منجر به مرگ در کشور را داشته است، افزود: علاوه بر این موفقیت ارزشمند یکی از کارهای بزرگ نیروی انتظامی تشکیل دوایر مشاوره ای و مددکاری بوده است.

وی با بیان اینکه با تشکیل دوایر مشاوره ای و مددکاری از معرفی ۷۱ درصد جرائم به دستگاه قضایی جلوگیری شده است، تاکید کرد: با استفاده از این دوایر برخی از معضلات اجتماعی چون نزاع ها، درگیری ها و اختلافات خانوادگی بدون ارجاع به دستگاه قضایی منجر به صلح و سازش شده است.

سردار یاری یادآور شد: به دستور مقام معظم رهبری پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: کار این مجموعه برخورد با زمین خواری، کلاهبرداری و فرار مالیاتی است و در آینده ای نزدیک نیز پلیس گمرک را در مرز مهران راه اندازی خواهیم کرد. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار