عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بازنگری سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و گفت: عملکرد این سامانه نارضایتی ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 20 October 2020

«احمد مسجدجامعی» روز سه‌شنبه در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، گفت: سامانه ۱۳۷ همچنان به شیوه‌های قدیمی و زمان افتتاح، عمل می‌کند.

وی افزود: شیوه‌های پاسخگویی سامانه ۱۳۷ آنقدر قدیمی است که به جای ایجاد رضایت در مردم، نارضایتی را دامن می زند و لازم است این سامانه مورد بازنگری جدی قرار گیرد.

مسجدجامعی با بیان این‌که هنوز تنها راه ارتباطی مردم با سامانه ۱۳۷ تلفن است، گفت: باید ارسال عکس، فیلم و غیره نیز در این سامانه مورد توجه قرار گیرد.

واحد دریافت پیام‌های مردمی ۱۳۷ شهرداری تهران با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری در سال ۱۳۷۹ راه اندازی شد که این واحد درخواست های مردمی را از طریق سیستم صوتی دریافت می‌کرد، به دنبال افزایش حجم ارتباطات و همچنین تقاضای شهروندان مبنی برامکان ارتباط مطلوب تر با این کد خدماتی، طرح بازبینی واحد ۱۳۷ تدوین و سیستم مرکز تلفن در مهر ماه سال ۸۱ راه اندازی و امکان ارتباط با اپراتور انسانی مهیا گردید.

این سامانه در سال ۸۶، شمار خطوط تلفن و اپراتورهای خود را افزایش داد و سایت آن نیز افتتاح شد.

عضو شورا دربخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهر تهران، تاکید کرد که برای نمونه، یکی از مشکلات خیابان غربی شورای شهر نبود آسفالت مناسب است.

وی گفت: از سر خیابان بهشت (محل ساختمان شهرداری و شورا) تا  شورای شهر آسفالت مناسبی داریم و مابقی معبر پر از چاله است.

اعضای شورای شهر تهران، در نشست امروز،  به ادامه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران، با توجه به ظرفیت‎های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی ‎شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه‎های این طرح» می‎پردازند.

گزارش خزانه‌دار شورا از  حساب‌های درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری در سال جاری، بررسی لایحه شهردار تهران درخصوص «اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» از دیگر دستور کارهای نشست امروز شورای شهر است.

در این جلسه همچنین لایحه شهردار تهران درباره انتخاب  ۲ کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا(س)، انتخاب  ۲ کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، انتخاب  ۲ کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری تهران، انتخاب  ۲ کارشناس برای عضویت در شورای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، انتخاب  ۲ کارشناس برای عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران و نیز انتخاب  ۲ کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار