کد خبر: ۹۱۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 19 October 2020

درب ضد حریق

 

در گذشته در صورت بروز آتش سوزی امکان سرایت آن به ساختمان‌ها و مناطق اطراف وجود داشت. بنابراین، میزان خسارت وارده چندین برابر بود که همین امر منجر به آسیب دیدن جان و مال افراد می‌گشت. در دنیای پر هیاهوی این روزها استفاده از درب ضد حریق برای اماکن مسکونی و اداری امری رایج و در برخی موارد لازم و ضروری است. با گذشت زمان و بروز حوادث ناخوشایند قوانین و مقرراتی در این زمینه وضع گردید که بر مبنای آن ساختمان‌های مسکونی بیش از ۶ طبقه ملزم به استفاده از درب ضد حریق شدند. در حقیقت درب ضد حریق همانطور که از نام آن برمی‌آید، همانند نوعی عایق در برابر شعله‌های آتش عمل کرده و اموال و جان ساکنین ساختمان را از بروز خسارت حفظ می‌کند. شرکت آتی در با بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید و طراحی انواع درب توانسته بهترین محصولات از درب ضد حریق را وارد بازار کند و رضایت شما عزیزان را جلب نماید. این شرکت با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و متخصصین کارآمد موفق به تولید درب ضد حریق در دو نوع چوبی و فلزی گردیده است؛ همچنین این محصولات به علت رعایت استانداردهای جهانی و دریافت تأییدیه آزمایشگاه‌های تخصصی بین المللی، موفق  به دریافت تأییدیه سازمان آتش نشانی کشور نیز شده‌اند.

برای خرید انواع درب و یراق درب به کجا برویم ؟

درب چوبی ضد حریق یکی از محصولات پرفروش آتی در بشمار می‌آید که در دو نوع تک لنگه و دو لنگه وارد بازار می‌شود. کارشناسان ما معتقدند که از نوع تک لنگه این درب باید برای راهرو و راه پله استفاده کرد زیرا میزان تردد افراد در این مکان بسیار کم است. از طرفی دیگر، در محل‌هایی که رفت و آمد زیاد است، استفاده از درب ضد حریق دو لنگه بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. بالغ بر این، شما می‌توانید ابزار و یراق‌آلات این درب را از نوع ضد حریق نیز سفارش داده و از محصولات با کیفیت همراه با گارانتی چند ساله بهره‌مند گردید.

چهارچوب درب ضد حریق باید استحکام و مقاومت لازم را در برابر آتش سوزی داشته باشد تا در صورت بروز حادثه کمترین آسیب را ببیند. چهارچوب درب ضد حریق که توسط متخصصین آتی در برای شما نصب می‌شود در دو نوع گالوانیزه گرم و ورق استیل تولید می‌گردد. بنابراین، شما بر مبنای بودجه خود و محل استفاده حق انتخاب خواهید داشت؛ همچنین فراموش نکنید که قبل از خرید از افراد با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.

خانواده آتی در همواره به راحتی و آسایش مشتریان خود می‌اندیشد، به همین علت محصولات خود را به شیوه‌ای نوین در فروشگاه اینترنتی این شرکت به معرض دید عموم گذاشته است تا با یک کلیک بر روی کالای موردنظر آن را به سبد خرید خود افزوده و درب منزل تحویل بگیرید. فراموش نکنید که کلیه محصولات آتی در از خدمات پس از فروش برخوردار خواهند بود، بدین معنا که در صورت بروز مشکل یا خرابی برای درب ضد حریق می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از مشاورین مجرب، درخواست حضور تعمیرکار را در محل ارائه کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید.

پس فرصت را از دست ندهید، با یک کلیک وارد دنیای متنوع درب ها شوید و لذت ببرید.

درب اتوماتیک

 

در دنیای نا امن این روزها برقراری امنیت از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین، استفاده از درب برای حفظ جان و مال افراد نه تنها امری لازم، بلکه ضروری است. درب اتوماتیک همانطور که از وجه تسمیه آن می‌توان متوجه شد، بدون دخالت دست و بصورت کاملاَ هوشمند باز و بسته می‌شود. بر روی این درب‌ها سنسورهایی نصب می‌گردد که به حرکت حساس بوده و در صورت مشاهده افراد به سرعت باز می‌شوند.

درب اتوماتیک سهولت در تردد را برای انسان‌های پرمشغله این قرن فراهم کرده و از هدر رفت انرژی جلوگیری بعمل می‌آورد. به عبارتی دیگر، درب های اتوماتیک یا برقی با بهره‌گیری از فناوری های نوین در انواع گوناگون و با ویژگی‌های متفاوت وارد بازار می‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز بر پیچیدگی این محصولات افزوده می‌شود که بر همین مبنا توصیه می‌گردد، این محصول توسط متخصصین و کارشناسان مجرب نصب و راه اندازی شود. به خاطر بسپارید که از درب اتوماتیک براساس عملکردی که دارد می‌توان در اماکن مختلف نظیر بانک‌ها، مراکز خرید، کارخانجات، بیمارستان‌ها و ... استفاده کرد.

برای خرید انواع درب و یراق درب به کجا برویم ؟

 شرکت آتی در با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه انواع درب توانسته در عرضه درب‌ های اتوماتیک همگام با برندهای معتبر خارجی قدم بردارد و با بهره‌مندی از آموزش استانداردهای بین‌المللی در نصب، راه اندازی و تعمیر درب اتوماتیک بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آتی در می‌توانید از تنوع محصولات نظیر درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگ، درب اتوماتیک سکشنال و ... دیدن کرده و با برخورداری از مشاوره متخصصین مجرب دست به انتخاب بزنید.

با نصب و راه اندازی درب اتوماتیک توسط کارشناسان آتی در می‌توان حس اعتماد را به ارباب رجوع القا کرد، بدین معنا که علاوه بر سهولت در تردد، دسترسی سریع و آسان را به محیط داخل برای افراد توان یاب و معلول فراهم خواهید کرد.

درب هایی که توسط گروه صنعتی آتی در به بازار عرضه می‌گردند با کیفیت مطلوب، استحکام و مقاومت بسیار بالا و همچنین بر مبنای استانداردهای معتبر بین المللی تولید شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا با توجه به کسب و کار یا محل سکونت خود درب اتوماتیک موردنظر را با گارانتی ۵ ساله سفارش دهید.

اگر مطمئن نیستید که کدام نوع از درب های اتوماتیک برای محل موردنظر مناسب هستند، با بخش فروش آتی در تماس گرفته و از همکاران ما در این قسمت بخواهید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند؛ همچنین در صورت نیاز یک روز تعیین می‌گردد تا کارشناس آتی در با حضور در محل و بررسی‌های لازم بهترین نوع از این محصول را با توجه به کارآیی آن به شما معرفی کنند.

فراموش نکنید که با سفارش درب از آتی در علاوه بر تضمین کیفیت کالای خریداری شده، در صورت بروز مشکل یا خرابی می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که تعمیرکاران حرفه‌ای ما شما را تنها نخواهند گذاشت.

فرصت را غنیمت شمرده و با یک کلیک از تنوع محصولات درب اتوماتیک در فروشگاه اینترنتی آتی در دیدن نمایید.

یراق آلات

 

در هر قسمت از این کره خاکی که هستید با نگاهی اجمالی به اطراف خود طیف گسترده‌ای از انواع یراق آلات را مشاهده خواهید کرد که روزانه با آنها سروکار دارید. ابزار و یراق آلات عمدتاَ از جنس فلز بوده، در قالب موردنظر شکل گرفته، آبکاری می‌شوند و در اختیار متخصصین قرار می‌گیرند تا در مکان مخصوص به خود نصب شوند. در حقیقت یراق آلات قطعاتی در اندازه‌های مختلف هستند که در ساخت و تکمیل قطعه اصلی به کار می‌روند.

همانطور که می‌دانید درب مهم‌ترین بخش از یک ساختمان بشمار می‌آید که بدون وجود یراق آلات هویت خود را از دست خواهد داد. به همین علت تولیدکنندگان انواع درب برای خرید، واردات و یا ساخت یراق آلات آن وسواس به خرج می‌دهند تا جلوه‌ای منحصربفرد به محصول خود ببخشند. یراق آلات نه تنها ظاهری زیبا به درب می‌بخشند بلکه وجود آنها برای تأمین امنیت اموال و افراد لازم و ضروری خواهد بود. برخی از یراق آلات درب عبارتند از: دستگیره، قفل، لولا، جک پشت درب، چشمی و ... .

برای خرید انواع درب و یراق درب به کجا برویم ؟

در دنیای پرهیاهوی این روزها افراد به علل گوناگون به خرید اینترنتی روی آورند. همکاران ما در آتی در همواره به فکر آسایش شما عزیزان بوده‌اند، به گونه‌ای که با یک کلیک می‌توانید وارد دنیای گوناگون درب و یراق آلات آن شوید. اگر در این زمینه اطلاعات تخصصی لازم را ندارید، به هیچ وجه نگران نباشید، کارشناسان ما در این سفر کوتاه با شما همراه بوده و نکات مهم را به شما گوشزد خواهند کرد.

همانطور که می‌دانید دستگیره مهم‌ترین قسمت درب از منظر تأمین امنیت و دکوراسیون داخلی است. بنابراین، باید کاملاَ باکیفیت و متناسب با نوع درب مورد استفاده قرار گیرد. در فروشگاه اینترنتی آتی در انواع دستگیره درب از جمله دستگیره رزت، دستگیره پلاک و دستگیره درب ورودی قابل رؤیت هستند و شما به آسانی می‌توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. متأسفانه به علت نوسانات ارز در بازار نمی‌توان اقدام به ارائه یک قیمت ثابت از این محصولات کرد اما در این میان دستگیره پلاک پایین‌ترین قیمت و دستگیره ورودی بالاترین قیمت را دارند.

 گروه صنعتی آتی در با بهره‌گیری از برترین فناوری‌های روز دنیا و ورود به دنیای خلاقانه طراحان اقدام به عرضه انواع گوناگون از یراق آلات درب ساختمان کرده است. با توجه به تنوع دستگیره، انتخاب سیلندر و قفل متناسب با آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین، شما با کمک مشاورین آتی در علاوه بر اینکه درب موردنظر خود را انتخاب خواهید کرد، برای خرید یراق آلات مخصوص آن نیز تنها نخواهید بود.

آتی در با بیش از ۱۵ سال سابقه در ارائه محصولات به بازار ایران نه تنها گارانتی ۵ ساله کالای خریداری شده را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه خدمات پس از فروش آن را با حضور تعمیرکاران مجرب در محل تضمین خواهد کرد.

فرصت را از دست ندهید، با اطمینان در این راه قدم بردارید و به اعضای خانواده آتی در بپیوندید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار