شهردار ارومیه طی نشستی با حضور دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی به عنوان رییس کمیته زیست پذیری و توسعه پایدار مجمع شهرداران آسیایی انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 18 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در نشستی مجازی که با حضور دبیرکل  مجمع شهرداران آسیایی(AMF) برگزار شد، محمد حضرت پور شهردار ارومیه به عنون رییس کمیته زیست پذیری و توسعه پایدار مجمع شهرداران آسیایی انتخاب شد.

این انتخاب از بین بیش از 50 کلانشهر بین المللی و 10 کلانشهر داخلی انجام شد که موفقیتی برای شهرداری ارومیه در حوزه بین المللی محسوب می شود.

همچنین میثم مظلومی مسئول امور بین الملل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز در این نشست به دبیری این کمیته انتخاب شد.

گفتنی است AMF و یا همان مجمع شهرداران آسیایی در زمینه های مختلف از جمله شهر هوشمند، زیست پذیری، درآمد پایدار، حمل و نقل، سلامت، توسعه پایدار و بسیاری مسائل مدیریت شهری با شهرداری های قاره آسیا هماهنگی و همکاری لازم را انجام می دهد و در این راستا تجربیات شهرداری های موفق را نیز  به اشتراک می گذارد.

شهرداری ارومیه طی دو سال گذشته و با حساسیت و توجه ویژه ای که بر روی مسائل بین الملل و ضرورت تعامل و همکاری در راستای دیپلماسی شهری دارد، موفقیت هایی در خور توجه در این حوزه با در نظر گرفتن نوپا بودن این مباحث در سطح مدیریت شهری به دست آورده است و اخیراً با تقویت حوزه امور بین الملل در چهارچوب مدیریت ارتباطات و امور بین الملل که با حمایت های حضرت پور شهردار و احمدزاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل در حال پیگیری است شاهد به نتیجه رسیدن بسیاری از اقداماتی خواهیم بود که تاکنون در سطح شهرداری ارومیه انجام نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار