معاون اقتصادی استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ۴۵۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اشتغال‌زایی این استان اختصاص‌یافته است، گفت: ۲۴ پروژه در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 18 October 2020

علیرضا شریفی نژاد Archives - پایگاه خبری گازرسان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر یکشنبه در جلسه جهش تولید به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۲۴ پروژه اشتغال‌زایی در استان در دست اقدام است، اظهار داشت: ۴۵۹ میلیارد تومان اعتبار ریالی و دو میلیون دلار نیز اعتبار ارزی برای این طرح‌ها منظور شده است.

وی با تأکید بر اینکه معرفی پروژه‌های اولویت‌دار و راهبردی در جهش تولید در دستور کار مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، یادآور شد: جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات به‌عنوان یک رویکرد مهم در اولویت نخست قرار دارد.

علیرضا شریفی نژاد با اشاره به اینکه پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد با جذب این اعتبارها به‌زودی تکمیل می‌شوند، تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال مالی اعتباری به بهره‌برداری می‌رسند.

شریفی نژاد بابیان اینکه اعتبارات جهش تولید، بستری برای ظرفیت‌سازی خدمات تولید و فرصت شغلی در استان است، یادآور شد: این اعتبارات زمینه مناسبی برای تقویت ظرفیت‌سازی در حوزه خدمات تولید و ایجاد فرصت شغلی پایدار در استان است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه جهش تولید بین معاون رئیس‌جمهور و استاندار سمنان بیان کرد: اعتبارهای در نظر گرفته‌شده ویژه این تفاهم‌نامه، علاوه بر اینکه ظرفیت‌سازی مناسبی در حوزه خدمات تولید در استان را به همراه خواهد داشت، با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در استان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیشتر را نیز فراهم می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار