مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش ۴۴ درصد مسافران جابجا شده از طریق پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه در نیمه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 18 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مجتبی بیاتی با اشاره به تاثیر مستقیم شیوع بیماری کرونا بر کاهش سفرهای هوایی در نیمه اول امسال، گفت: در شش ماهه امسال 2020 پرواز نشست و برخاست در فرودگاه کرمانشاه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کمتر بوده است.

وی تعداد مسافرانی که از طریق این پروازها جابجا شدند را 164 هزار و 878 نفر اعلام کرد و یادآور شد: در جابجایی مسافر نیز کاهش 44 درصدی را شاهد بودیم.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش 53 درصدی جابجایی بار توسط پروازهای انجام شده در این فرودگاه هم یاد کرد و افزود: در نیمه اول امسال 980 تن بار توسط پروازهای فرودگاه کرمانشاه جابجا شده است.

بیاتی دلیل اصلی این کاهش‌ها را شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد مردم دانست و عنوان کرد: ممکن است این روند در نیمه دوم سال نیز ادامه داشته باشد.

به گفته مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، کاهش پروازها و جابجایی مسافران به کاهش قابل توجه درآمدهای فرودگاه کرمانشاه نیز منجر شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 120 پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد، عسلویه، بندرعباس، کیش و قشم انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار