جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا البرز با اعلام تمدید یک هفته ای محدودیت ها گفت: سامانه گزارش های مردمی برای مدیریت بهتر ویروس کرونا و مقابله با آن در این استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 18 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی درویش پور در نشستی با مدیران البرز گفت: این سامانه با هدف نظارت مردمی بر نحوه عملکرد مقابله با ویروس کرونا است چراکه مردم به عنوان بهترین و گسترده ترین ناظر بر عملکرد تمام دستگاه ها، شهرداری ها ، صنوف، حمل و نقل عمومی، مکان عمومی در موضوع رعایت پروتکل ها نظارت نموده و موارد را برای رسیدگی گزارش خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای شکست ویروس کرونا نیاز به همکاری بیش از پیش مردم است و هر موقع مردم وارد صحنه شدند درآن موضوع موفق عمل شده است.

درویش پور گفت: همچنین با توجه به وضعیت قرمز استان و روند افزایشی بیماری کرونا و پیگیری های استاندار محدودیت های کرونایی تا دوم آبان ماه تمدید شد.

وی اظهارداشت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از افراد موجب افزایش بیماری و فوت هموطنان شده است.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا البرز اظهار داشت: هرکدام از ما در مقابل جان تک تک افراد جامعه مسئولیم و در صورتی که بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، یک نفر بیمار یا فوت کند عواقب آن در دنیا و آخرت گریبانگیر آن فرد خواهد بود.

مجموع کل وارد بستری شدگان از ابتدای شیوع کرونا در البرز تاکنون به ۲۰ هزار و ۲۰۵ نفر رسیده است. شمار جان باختگان کرونا در استان البرز به یک هزار و ۴۱۳ نفر رسید.

استان البرز در وضعیت فوق العاده و بحرانی کرونا قرار گرفته و به همین دلیل از سه روز پیش تردد خودروهای غیر بومی به کرج ممنوع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار