کد خبر: ۹۰۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 14 October 2020

رئیس‌کل دادگستری خوزستان از شناسایی مقدار زیادی لاستیک خودروهای سنگین احتکار شده در یکی از انبارهای استان خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی عصر امروز در این خصوص بیان کرد: بر اساس گزارش رسیده از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودرو سنگین در یکی از شهرهای استان کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضائی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: این افراد اقدام به جذب لاستیک کرده تا بین متقاضیان واجد شرایط توزیع کنند ولی با توجه به وضعیت حساس اقتصادی این لاستیک‌ها را توزیع نکردند و اقدام به احتکار آنها و فروش لاستیک‌ها با قیمت آزاد کردند.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان در ادامه گفت: پس از بررسی و دستورات لازم، محل نگهداری لاستیک‌ها شناسایی، کشف و ضبط شد و در این راستا یکی از متهمان اصلی به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دستگیر شده و در بازجوی صورت گرفته به فروش خارج از مجوزهای ارائه شده اقرار کرد و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تأمین کیفری مناسب روانه زندان شد.

مرادی در ادامه اظهار کرد: دستگیری همه مرتبطان و همچنین دلالان و خریداران کالای مربوطه، در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اشخاصی که مسئول نظارت بر حسن انجام توزیع کالا توسط متهمین بوده‌اند و در این امر اهمال کرده و زمینه‌ساز ورود خسارت به اموال بیت المال شده‌اند، در این پرونده تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه مبارزه قاطع با اخلال گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار دارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که هرگونه اخبار و اطلاعات را در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز به دادگستری خوزستان با ارائه مستندات گزارش و اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار