کد خبر: ۹۰۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 14 October 2020

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که درطول سال افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. در این جزیره هتل‌های زیادی برای ارائه خدمات به مسافران ساخته شده است که در این مطلب قصد معرفی دو مورد از لوکس‌ترین آن‌ها را داریم. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه‌بر هتل با روشی برای رزرو هتل کیش در علی بابا هم آشنا بشوید.

هتل پارمیس

این هتل یکی از هتل‌های بین‌المللی کیش و از لوکس‌ترین محل‌ها برای اقامت در این جزیره است. پارمیس سال 1385 آغاز به‌کار کرد. این هتل با هفت طبقه مشتمل‌بر 168 واحد اقامتی درحال خدمت‌رسانی به گردشگران است. پنجره برخی از اتاق‌های هتل به‌سمت دریا هستند، اما نمی‌توانید دریا را از داخل اتاق تماشا کنید. هتل پارمیس یک مجموعه آبی دارد که درادامه به بررسی این ویژگی و دیگر امکانات آن می‌پردازیم.

هتل های لوکس کیش

امکانات هتل پارمیس

در اتاق‌های هتل پارمیس امکاناتی از قبیل دراور، حمام، تلوزیون، مبلمان، کمد لباس، آباژور، لوازم‌بهداشتی، دمپایی، آب رایگان، چای‌ساز، صندوق امانات، اینترنت، یخچال، مینی‌بار، تلوزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و... به‌صورت مجزا برای افزایش آسایش و راحتی مهمانان تعبیه شده است.

در ساختمان این هتل سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، مجموعه ورزشی، گیم‌نت، سالن کنفرانس، نمازخانه، فضای سبز، لابی، رستوران، پارکینگ و مرکز خرید وجود دارد. در لابی هتل امکاناتی از قبیل آتلیه، آسانسور، لاندری، اینترنت رایگان، دستگاه واکس‌ کفش، آرایشگاه، آتلیه و مبلمان برای استراحت قرار دارد.

با مراجعه به مجموعه ورزشی هتل سونا، جکوزی، استخر، امکانات برای انجام ورزش بیلیارد تعبیه شده است. رستوران هتل پارمیس با 240 نفر ظرفیت در لابی ساخته شده و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی، فست‌فود و دریایی سرو می‌شود.

سالن کنفراس هتل مجهز به ویدئو پروژکتور و امکانت صوتی و تصویری است؛ این سالن 20 نفر ظرفیت دارد. اگر برای سفر کاری به کیش سفر می‌کنید و این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‎اید، می‌توانید سالن اجتماعات آن را برای قرارهای کاری خود درنظر بگیرید، این هتل با 200 نفر ظرفیت و امکانات کامل آماده پذیرایی از مهمانان شما است.

نشانی هتل پارمیس

یکی‌دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل نزدیکی آن به جاذبه‌ها و اماکن مهم کیش است. با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید از فرودگاه به این هتل برسید و با اندکی پیاده‌روی یا رانندگی به اسکله تفریحی، مراکز خرید، ساحل مرجان و دیگر جاذبه‌های گردشگری این جزیره بروید. پارمیس به‌‌دلیل قرارگیری در موقعیت عالی نسبت به دیگر هتل های کیش از جایگاه بهتری برخوردار است.

هتل مارینا

مارینا یکی‌دیگر از هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش است که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم. این هتل سال 1390 در زمینی به مساحت بیش‌از 10 هزار مترمربع با ساختمانی دو طبقه مشتمل‌بر 290 اتاق و 390 تخت تاسیس شد. این هتل وسط سواحل مرجانی کیش قرار دارد. در محوطه بیرونی مارینا گیاه و درختان زیاده کاشته شده است و مهمانان می‌توانند برای مدتی در آن استراحت کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به محیطی منحصربه‌فرد، محوطه‌ای زیبا، امکانات بسیار و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که وجود این ویژگی‌ها، مارینا را از دیگر هتل های کیش متمایز کرده است.

هتل های لوکس کیش

امکانات هتل مارینا

در اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل تلوزیون، یخچال، آباژور، مبلمان، چای‌ساز، حمام و سرویس‌بهداشتی مجزا، دمپایی، یخچال، تلوزیون، مینی‌بار و.. قرار دارد و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در ساختمان هتل مارینا فضاهایی مانند لابی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، بیزینس روم، رستوران، مجموعه ورزشی، کافی‌شاپ، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌نت، فضای سبز و مرکز خرید قرار دارد که درادامه به بررسی ویژگی‌های هرکدام از این امکانات می‌پردازیم.

لابی هتل مارینا

در لابی این هتل خدماتی مانند آرایشگاه، آسانسور، تاکسی، ترانسفر رایگان، خدمات تهیه بلیط، لاندری و... به مهمانان ارائه می‌شود.

مجموعه ورزشی

در مجموعه ورزشی هتل مارینا زمین تنیس، میز بیلیارد، سالن ورزشی، باشگاه تناسب اندام، استخر، سونا و جکوزی قرار گرفته است و مهمانان هتل بدون پرداخت هزینه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سالن اجتماعات و کنفرانس

در هتل مارینا فضاهایی برای ساخت یک سالن اجتماعات و سالن کنفرانس مجزا اختصاص داده شده است و این سالن‌ها با حدود 200 نفر ظرفیت و امکانات کامل آماده ارائه خدمات برای برگزاری سمینار و جلسه‌های شما هستند.

رستوران

رستوران لوتوس با 200 نفر ظرفیت در طبقه اول هتل واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین‌المللی سرو می‌شود.

پارکینگ

مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه وسیله نقلیه خود را در پارکینگ این هتل قرار دهند. پارکینگ فضای مناسبی برای جای‌گیری 100 خودرو دارد.

نشانی هتل مارینا

این هتل در موقعیت بسیار عالی قرار گرفته است. محیط اطراف آن بسیار زیبا و شگفت‌انگیز بوده و دسترسی آسانی برای رفتن به مراکز مهم کیش فراهم می‌کند. هتل پارک مارینا در بلوار مرجان قرار دارد.

روشی برای رزرو هتل کیش

اگر تاکنون به کیش سفر نکرده‌اید و می‌خواهید محلی مناسب برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید، می‌توانید به سایت علی بابا سر بزنید. در این سایت اطلاعاتی درباره هتل‌ها قرار دارد و شما پس از مطالعه اطلاعات می‌توانید نسبت به رزرو هتل کیش اقدام کنید.

ما در این مطلب دو مورد از لوکس‌ترین هتل های کیش را به شما معرفی کردیم. اگر تاکنون در هتل‌ پارک مارینا یا پارمیس اقامت داشته‌اید نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

برچسب ها: علی بابا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار