دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه بسیج استان اردبیل گفت: به یاد شهدای مدافع سلامت و در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، پویش نذر سلامتی در استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 13 October 2020

لی پیرجاهد پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و در قالب گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه، پویش نذر سلامتی با مشارکت پزشکان، دندان‌پزشکان و پرستاران در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: در پویش نذر سلامتی، پزشکان، دندان‌پزشکان و پرستاران با ویزیت و خدمات صلواتی به یاد شهدای مدافع سلامت در مطب‌ها و کلینیک‌های خود به قشر محروم جامعه خدمات تخصصی ارائه می‌دهند. 

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه بسیج استان اردبیل با دعوت از عموم پزشکان، دندان‌پزشکان و پرستاران جهت پیوستن به پویش نذر سلامتی، بیان کرد: این پویش از ۲۸ صفر همزمان با سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در استان آغاز می‌شود.

پیرجاهد ادامه داد: در اجرای پویش نذر سلامتی دانشگاه علوم‌ پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان نظام پزشکی، مجمع خیرین سلامت، بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل همکاری و مشارکت می‌کنند. 

نمایش جلوه‌هایی نو از خدمت به مردم در پویش نذر سلامتی 

وی با قدرانی از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه کادر بهداشت و درمان استان اردبیل در مقابله با ویروس کرونا، گفت: کادر بهداشت و درمان در سخت‌ترین شرایط با ایثارگری و روحیه جهادی در کنار مردم هستند و با مشارکت در پویش نذر سلامتی، جلوه‌های نو از ایثار و خدمت به مردم استان را به نمایش می‌گذارند.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ظرفیت اقشار متخصص بسیج برای ارائه خدمات به اقشار محروم استان استفاده می‌شود.

پیرجاهد با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی درمانی و بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل، بیان کرد: در طول سال، بسیج جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی بهداشت و درمانی خدمات شایسته‌ای به اقشار محروم جامعه در مناطق محروم ارائه می‌دهند که شایسته قدردانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار