فرماندار کرج با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت شیوع کرونا را در سطح شهرستان کرج نگران کننده اعلام کرد و از عموم شهروندان نیز خواست تا در خانه بمانند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 13 October 2020

کیپ تا کیپ کرونایی در بیمارستان‌های البرز

به گزارش «تابناک البرز» با ورود موج سوم کرونا در کشور و افزایش آمار جانباختگان ناشی از این بیماری، غفور قاسم پور در اطلاعیه ای وضعیت را بسیار نگران کننده عنوان کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی، از عموم مردم خواست تا جایی که ممکن است در خانه‌ها بمانند و در صورت ضرورت حضور در اجتماع نیز پوشش ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد و در موج سوم آمار مرگ و میرناشی از آن شیب صعودی داشته است، تصریح کرد:  جان انسان‌ها در خطر است و از دست دادن روزانه بسیاری از همشهریان و هموطنان موضوع جدی است که نباید آن را ساده انگاشت. 

قاسم پور با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها در هفته های اخیر عزیزان خود را از دست داده اند، شرایط را ویژه و حاد خواند و گفت: ظرفیت مراکز درمانی تکمیل شده است و در شرایط فعلی مجبور به فعال کردن نقاهتگاه‌ها هستیم لذا از شهروندان استدعا می نماییم هر گونه دید و بازدید، مسافرت و خریدهای غیر ضروری را لغو و تعطیل کرده آن را به زمان دیگری موکول نمایند.

وی افزود: سلامتی بالاترین موهبتی است که آن را بیمارانی که این روزها در گوشه بیمارستان با کرونا دست و پنجه نرم می کنند بر آن واقف هستند، بنابراین از مردم می‌خواهیم که در مقابله با این بیماری، رفتار اجتماعی آگاهانه‌تری داشته باشند و مسئولان را در  شکست موج سوم این بیماری شوم یاری دهند.

معاون استاندار در ادامه از تشدید نظارت و پایش صنوف و نانوایی ها خبر داد و افزود: تیم هایی از بازرسان در دستگاه های مختلف فعال شده اند و با نظارت ویژه ای روند اجرای دستور العمل های بهداشتی را بررسی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه بی توجهی برابر قانون برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی برخورد می شود.

فرماندار کرج در پایان از مردم  و اصناف نیز خواست تا همانند پیک اول شیوع کرونا برای حفظ جان خود و هموطنان از ضوابط بهداشتی تبعیت کنند تا شاهد کاهش سطح ابتلا و آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار