همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، پیکر پاک ۷ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در سوریه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر دوش خادمان این بارگاه ملکوتی تشییع شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 12 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، طبق اعلام آستان نیوز، طی مراسمی سحرگاه امروز ۲۱ مهر ماه پیکرپاک این شهیدان والامقام با حضور محدودی از خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خانواده این شهدای والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رئوف (ع) تشییع شد.

صبح امروز نیز پیکر پاک این شهدای مدافع حرم با استقبال حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به رواق بزرگ امام خمینی (ره) منتقل و سپس با حضور جمعی از خانواده معزز شهدا، خادمان و کارکنان آستان قدس رضوی؛ به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی بر پیکر این شهیدان نماز اقامه شد.

 

شهیدان والامقام مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری از شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هستند که در سال۹۵ در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند و پیکر پاک‌شان در معرکه نبرد جاماند و اکنون پس از ۴ سال پیکر این شهدای والامقام به کشور عزیزمان بازگشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار