ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ گزارشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ابتلا و یا فوت دانش اموزان به دلیل کرونا نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 12 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مجید یزدان‌پناه  در خصوص شیوع کرونا بین دانش‎‌آموزان استان، گفت: تاکنون هیچ گزارش رسمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کرونایی شدن و یا فوت دانش آموزی به علت کرونا در استان دریافت نکرده‌ایم.

یزدان پناه گفت: هرچند ممکن است ابتلای دانش‌آموزان به کرونا به ما گزارش نشود، اما اگر خدای نکرده دانش‌آموزی در استان در اثر کرونا فوت کند، قطعا گزارش آن را دریافت خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس استان در دو هفته گذشته به دلیل قرمز بودن وضعیت استان از حیث شیوع کرونا بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان، گفت: برای بازگشایی مدارس تابع ستاد کرونای استانی هستیم و هر زمان این ستاد تصمیم به بازگشایی مدارس بگیرد، سریعا نسبت به تداوم آموزش حضوری دانش آموزان اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد بازگشایی مدارس در مناطق روستایی و عشایری که تعداد کمی دانش آموز دارند را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی داریم که این موضوع را در جلسه ستاد کرونای استان مطرح خواهیم کرد.

کرونا آمار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل کرمانشاه را بالا نبرده است

وی سپس با اشاره به ثبت نام 100 درصدی دانش‌آموزان استان در مدارس، گفت: به صراحت می گویم امسال بر اساس آمارهای موجود تعداد دانش‌آموزان استان نسبت به برآوردها و در مقایسه با سال تحصیلی گذشته تغییری نداشته و این یعنی کرونا دانش‌آموزان را بازمانده از تحصیلی نکرده است.

یزدان‌پناه اضافه کرد: نگران هستیم تعطیلی‌ها دانش‌آموزان را به سمت بازمانده از تحصیل شدن ببرد، هرچند با وجود جهت‌گیری آموزش‌ها به سمت آموزش‌های مجازی، تلویزیونی، خودآموزها و... بعید است دانش آموزان به سمت بازمانده از تحصیل شدن بروند.

وی با اشاره به ضروت جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، ادامه داد: در تلاشیم تا اگر دانش آموزی در نقطه ای از استان به هر دلیل بازمانده از تحصیل شده او را به فرآیند تعلیم و تربیت بازگردانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار