کد خبر: ۹۰۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 11 October 2020

محسن هاشمی روز یکشنبه در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضا با شهردار تهران اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی امروز درباره انتصابات و مسائل مالی شهرداری بود و بحث انتصابات که شروع شد دیگر نوبت به مسائل مالی نرسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آخرین سال شوراست، تغییرها می‌تواند با دقت و حتی کمتر انجام شود.

هاشمی تصریح کرد: ۴۸ ساعت قبل از انتصابات به ویژه در سطح معاونان،‌ مدیران مناطق و مدیران ارشد سازمان‌های الف شهرداری باید این تصمیم‌گیری به گوش اعضای شورا رسانده شود تا اگر نظری دارند،  به شهردار بدهند.

رئیس شورای شهر تهران درباره بازدید سخنگوی دولت از مترو و گلایه شهروندان به وی درباره حمل‌ونقل و شلوغی نیز بیان کرد: شورا تصمیم خود را گرفته و هر مصوبه مالی که لازم بوده را ترتیب داده و باید در اجرا، دولت و شهرداری نقش خود را ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: شورا در امور اجرایی دخالت نمی‌کند و هر مصوبه قانونی که لازم بوده را به تصویب رسانده و اکنون در دولت و شهرداری در حال انجام است.

به گزارش ایرنا جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با آیاتی از قرآن کریم با صدای استان شجریان آغاز شد و نطق امروز «محسن هاشمی» در صحن شورا نیز به خسرو آواز ایران اختصاص داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار