کد خبر: ۹۰۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 11 October 2020

بابلسر یکی از شهرهای سرسبز شمالی کشورمان محسوب می‌شود که بخشی از استان زیبای مازندران است. بابلسر در کرانه جنوبی دریای مازندران قرار دارد. طبیعی است که بابلسر هم مانند سایر شهرهای شمالی کشور یکی از شهرهای توریستی کشور باشد و سالانه افراد زیادی به آن‌جا سفر کنند. در این مطلب به بررسی ویژگی‌ها، معرفی مناطق دیدنی و معرفی هتل های بابلسر خواهیم پرداخت. همچنین برای رزرو هتل بابلسر در بین گزینه‌های موجود شما را راهنمایی خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید تا این اطلاعات را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

بهترین هتل های بابلسر با قیمت مناسب

ویژگی‌های برجسته شهر بابلسر

بابلسر یکی از خوش آب‌‌وهواترین شهرهای ایران است که تماما به‌صورت جلگه‌ای بوده و ارتفاعات آنچنانی در محدوده آن دیده نمی‌شود. جمعیت این شهر براساس آخرین آمار سرشماری حدود 60 هزار نفر برآورد شده است. نام قدیمی شهر بابلسر «مشهدسر» بود؛ گفته می‌شود این نام از «مشهد سبز» گرفته شده است. مردم این شهر نیز مانند دیگر مردمان استان مازندران، به زبان فارسی مازندرانی صحبت می‌کنند. یکی از دلایل جذابیت شهر بابلسر، گذر رودخانه «بابلرود» از میان آن است. هیچ‌کدام از رودهای جاری مناطق شمالی امکانات ساحلی بابلرود را ندارند. قایق‌های تفریحی و پل معلق بابلسر در مسیر این رودخانه برای رفاه حال مردم شهر و گردشگران فراهم شده است. امنیت بخش سرمایه‌گذاری شهر بابلسر باعث شده تا سرمایه‌گذاران بسیاری سرمایه خود را به این شهر بیاورند. توت‌فرنگی و نیشکر از محصولات عمده این شهر هستند.

بابلسر مقصد تعطیلات نوروزی و تابستانی بسیاری از مردم کشورمان است. اگر تابه‌حال به این شهر سفر نکرده‌اید، حتما رفتن به آن را در برنامه سفر آتی خود قرار دهید تا بتوانید از زیبایی‌های طبیعی و تفریحی این شهر زیبا بهترین بهره را ببرید.

جاذبه‌های توریستی شهر بابلسر کدام هستند؟

در شهر بابلسر جاذبه‌های توریستی زیادی وجود دارد که پل معلق بابلسر اولین نمونه آن‌ها است. این پل در زمان پهلوی اول به دست مهندسان سوئدی و آلمانی در سال 1313 ساخته شد. جنس این پل تماما فلزی است و به‌صورت معلق قرار دارد. این پل لقب «اولین پل ماشین‌رو» را به خود اختصاص داده و زیبایی رودخانه بابلرود را صدچندان کرده است. در بابلسر همچنین پارک وحشی قرار دارد که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود و در آن‌جا از حیواناتی مانند گرگ، گوش‌سیاه، شیر، شتر، خرس، میمون، طاووس و دیگر حیوانات نگهداری می‌شود. پارک وحش بابلسر یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای این شهر است که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

اسکله قایقرانی شهر بابلسر که در مسیر رودخانه بابلرود قرار گرفته، انواع تفریحات آبی و قایق‌سواری تفریحی را برای مردم و گردشگران این شهر فراهم ساخته است. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی نیز در این اسکله قرار دارند که آن را تبدیل به یک مکان تفریحی کاملا ایده‌آل کرده‌اند. منطقه گردشگری میرود، منطقه نمونه گردشگری بابلسر است که وجود امکانات رفاهی آن را به دیگر مکان جذاب گردشگری تبدیل می‌کند. شهرک ساحلی خزرشهر، روستای توریستی گالشکلا و امامزاده ابراهیم از دیگر جاذبه‌های تفریحی – توریستی شهر بابلسر هستند. شما می‌توانید برای سفر به این شهر روی اقامتگاه‌های روستای کالشکلا کنار سایر هتل‌های شهر بابلسر حساب کنید. رزرو خانه‌های روستایی که برای گردشگران آماده شده، نسبت به هتل های بابلسر ارزان‌تر است و استراحت کنار زیبایی جنگل‌ها و طبیعت زیبای شمال را نیز برای شما فراهم می‌کند.

اگر قصد سفر به کیش دارید بخوانید : راهنمای رزرو هتل کیش با تخفیف

بهترین‌ هتل های بابلسر کدام هستند؟

در سفر به شمال کشور،  با استفاده از راهنمای رزرو هتل بابلسر که در این مطلب به شما ارائه می‌کنیم، می‌توانید اقامت راحتی را تجربه کنید. اطلاعات هتل های بابلسر به‌قرار زیر است:

  • هتل پنج ستاره «میزبان» بابلسر

تنها هتل پنج ستاره بابلسر در کیلومتر سه کمربندی این شهر واقع شده و برترین امکانات اقامتی را برای مهمانان خود آماده کرده است. هزینه اقامت در هتل میزبان بابلسر برای هرشب از 500 هزارتومان شروع می‌شود.

  • هتل چهار ستاره «میزبان» بابلسر

دیگر هتل مجلل بابلسر که هم‌نام با هتل پنج ستاره آن است نیز در کیلومتر سه کمربندی بابلسر واقع شده و مسافران نسبت به هتل پنج ستاره میزبان، هزینه به‌صرفه‌تری را تقبل می‌کنند. درواقع هزینه اقامت در هتل چهار ستاره میزبان برای هرشب از 400 هزارتومان شروع می‌شود.

  • هتل دو ستاره «شوکا» بابلسر

انتهای خیابان پاسداران و میدان معلم شهر بابلسر، هتل دو ستاره و قیمت مناسبی قرار دارد که می‌توانید آن را برای اقامت خود درنظر بگیرید. هزینه اقامت در هتل شوکای بابلسر برای هر شب از 200 هزارتومان شروع می‌شود.

هتل‌های موجود در شهر بابلسر می‌توانند بهترین مکان‌های اقامتی در این شهر باشند. اگر شما مایل باشید اقامت به‌صرفه‌تری را تجربه کنید، می‌توانید روی متل‌های بابلسر هم حساب کنید. درادامه به بررسی متل‌های متعدد موجود در شهر بابلسر هم خواهیم پرداخت.

بهترین هتل های بابلسر با قیمت مناسب

معرفی متل‌های شهر بابلسر

متل‌ها به نسبت هتل‌ها امکانات نسبتا کمتری دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهند و بیشتر در مسیر جاده‌ها قرار دارند. خوشبختانه در شهر تویستی بابلسر تعداد زیادی متل وجود دارد که کنار هتل‌های شهر می‌توانید در آن‌ها نیز اقامت داشته باشید. این متل‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • متل «بهشت افرا» بابلسر، واقع‌در 25 کیلومتری شهر بابلسر و منطقه بهنمیر، روستای افراتخت (شروع هزینه اقامت از 360 هزارتومان برای هرشب)
  • متل «سه کاج» بابلسر، واقع‌در بلوار ساحلی شهر بابلسر (شروع هزینه اقامت از 250 هزارتومان برای هرشب)
  • متل «اسپیناس» بابلسر، واقع‌در خیابان مجتمع رفاهی البرز بابلسر (شروع هزینه اقامت از 300 هزارتومان برای هرشب)
  • متل «آدراپانا» بابلسر، واقع‌در بلوار شهید علیزاده بابلسر (شروع هزینه اقامت از 400 هزارتومان برای هرشب)
  • متل «مهستان» بابلسر، واقع‌در بلوار ساحلی بابلسر (شروع هزینه اقامت از 250 هزارتومان برای هرشب)

موقعیت مناسب‌ متل‌های بابلسر باعث شده تا مسافران زیادی به‌جای اقامت در هتل های بابلسر در این متل‌ها اقامت داشته باشند. به‌هرحال مناطق توریستی شمالی کشور نسبت به سایر شهرهای کشور از امکانات و اقامتگاه‌های بیشتری برخودار هستند. بنابراین شما می‌توانید بارها سفر خود به بابلسر را تکرار کرده و هربار در هتل یا متل دیگری اقامت کنید. البته برای رزرو هتل بابلسر یا متل‌های آن می‌توانید قبل از آغاز سفرتان از طریق سایت علی‌بابا اقدام کنید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار