فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام 4 باند سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش 160 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 10 October 2020

تابناک فار س به نقل از برنا: سردار "رهام بخش حبیبی" در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: طرح مقابله با وقوع انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی استان طی یک هفته گذشته در سطح شهرستان شیراز اجرایی شد.
وی ادامه داد: در این راستا مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات شبانه روزی، موفق شدند 4 باند سرقت را منهدم و 20 سارق را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه سارقان تاکنون به 284 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند، تصریح کرد: از اعضای این باندها، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل37 دستگاه تلفن همراه، 120 دستگاه خودرو پراید و پژو 206 ، مقادیری طلاجات و تعداد زیادی وسایل درون خودرو کشف شد که ارزش این اموال بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، 160 میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه همه متهمان از مجرمان سابقه دار و حرفه ای هستند، افزود: از شهروندان درخواست می شود هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه هشدار داد و گفت: پلیس فارس با تلاش های شبانه روزی خود نسبت به شناسایی و دستگیری اینگونه افراد به صورت قاطعانه و قانونی اقدام خواهد کرد.

برچسب ها: کشف ، اموال مسروقه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار