مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تورم نیروی انسانی ناکارآمد در شهرداری‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: باید تدبیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 10 October 2020
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تورم نیروی انسانی ناکارآمد در شهرداری‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: باید تدبیری اندیشیده شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عیسی شهامت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت : تورم نیروی انسانی ناکارآمد در شهرداری‌های 17 گانه این استان نگران کننده بوده و باید برای کیفی سازی و کارآیی این نیروها باید تدبیری اندیشیده شود زیرا در غیر این صورت نباید انتظار معجزه در روند فعالیت شهرداری‌ها داشته باشیم.
وی داشته‌ها و درآمدهای شهرداری‌های استان را کم دانست و افزود: به هر دلیلی عقب مانده‌ایم تا جایی که برخی از شهرداری‌ها بعد از گذشت چندین ماه هنوز نتوانسته حقوق پرسنل خود را پرداخت کنند.
شهامت با اشاره به مکانیزم و قوانین در شهرداری‌های ابراز کرد: موازی کاری بدنه شهرداری‌ها را رنج می‌دهد تا جایی که همین مسئله سبب کندی بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها شده و چاره‌اندیشی در این زمینه توسط متولیان امر ضروری است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: 16 شهرداری این استان زیر 50 هزار نفر جمعیت بوده و عمده مردم آن تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
شهامت رفتن شهرداری‌ها به سمت درآمد پایدار را یک اولویت برای شهرداران دانست و ادامه داد: برای احداث شهرک‌های بازیافت و طرح پسماند یاسوج نیازمند همت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار