کد خبر: ۹۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 07 October 2020

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در مرحله نخست طرح شمیم حسینی ۲۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد و در مرحله دوم نیز ۱۵۰۰ بسته معیشتی هر یک با ارزش ریالی ۳۵۰ هزار تومان، هفته آینده بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته گذشته با اعلام ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، همه تجمعات و جلسات لغو شد در پی آن جلساتی که از قبل برای اربعین پیش‌بینی و تبلیغ کرده بودیم نیز لغو شد.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه ۱۷ مهر مصادف با اربعین حسینی، زیارت اربعین به‌صورت صوتی از بقاع متبرکه پخش خواهد شد تا مجاوران از آن بهره‌مند شوند، البته لازم به ذکر است که بقاع متبرکه باز است ولی هیچ‌گونه مراسمی در این مکان‌ها برپا نخواهد شد.

مجیدی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا از روزهای نخست ماه محرم پیش‌بینی می‌کردیم که پیاده‌روی اربعین برگزار نخواهد شد به همین جهت هزینه موکب‌ها را به طرح شمیم حسینی اختصاص دادیم تا طی آن بسته‌های معیشتی و بهداشتی را در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: در مرحله نخست طرح شمیم حسینی ۲۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد و در مرحله دوم نیز ۱۵۰۰ بسته معیشتی هر یک با ارزش ریالی ۳۵۰ هزار تومان، ۲۴ مهر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار