کد خبر: ۹۰۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸ 07 October 2020

حجت الاسلام موسوی فرد عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پل عنافچه در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: در خصوص مشکلات شهرستان باوی، روستاهای تابع و دهستان عنافچه پیگیری‌ها انجام می‌شود ولی خوزستان مشکلات عدیده ای دارد.

وی افزود: وقتی قبل و بعد انقلاب را با هم مقایسه می‌کنیم قابل قیاس نیست چون انقلاب کارهای خوبی انجام داده ولی مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث می‌شود که جوانان آن فعالیت‌ها و کارکردهای خوب را نبینند؛ همچنین با وجود زحمات فراوان انقلاب ولی هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در خصوص شهرستان باوی، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و فرماندار این شهرستان پیگیر هستند ولی مشکلات باید با اولویت بندی پیگیری و حل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به مذاکره با وزیر راه به منظور تسریع در روند ساخت پل ثابت ادامه داد: مشکل اصلی مردم عنافچه فرسودگی پل معلق است که باید به یک پل ثابت تبدیل شود و ان شاءالله با رفع فرسودگی از سوی ارتش امکان تردد خودرویی نیز برای ساکنان فراهم می‌شود تا وقتی که کار ساخت پل ثابت به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: ساخت چهار کیلومتر جاده، ساخت درمانگاه و تقویت امنیت سه خواسته اصلی مردم این شهرستان بود، همانطور که وعده‌های قبلی به مردم در نقاط مختلف اهواز و یا حتی شهرهای دیگر از جمله شادگان را محقق کردیم، امیدوارم هستیم در آینده‌ای نزدیک با همکاری نمایندگان مجلس و مسئولان ذیربط این خواسته مردم باوی نیز محقق شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان بیان کرد: هرچند تحریم هستیم ولی تلاش می‌شود که با وجود این محدودیت‌ها یک سری حداقل‌ها برای مردم تأمین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار