مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: این شهرستان در وضعیت زرد و مرحله هشدار قرار دارد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، وضعیت بحرانی تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 06 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: خوشبختانه توانستیم با تلاش های کادر بهداشت و درمان، رعایت خوب موارد بهداشتی از سوی مردم و همبستگی بین ارگانها سازمان ها و کمیته پدافند زیستی شهرستان، از مرحله قرمز به مرحله زرد برسیم اما باید این مرحله حفظ کرده و نگذاریم وضعیت بدتر از این شود.
وی اظهار داشت: با توجه به پیشرو بودن مراسم اربعین حسینی و ۲۸ صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع) از مردم مومن و انقلابی شازند می خواهیم، مراسم‌های عزاداری خود را با حداقل نفرات، رعایت فاصله اجتماعی و زدن‌ماسک برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم حتی الامکان از رفت و آمدها و مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند، تاکید کرد: از هم استانی های مقیم شهرهای دیگر و حتی سایر استان ها هم می خواهیم تا به این شهرستان مسافرت نکنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: با اتمام ماه های محرم و صفر از مردم می خواهیم، مهمانی ها و مراسم های شادی خود در ماه ربیع الاول، با محدودیت‌های بسیار بالا و حداقل نفرات برگزار کرده و حتی الامکان از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی غیرضروری پرهیز کنند.
دکتر واعظ اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری های واگیردار دیگر امیدمی رود با رعایت موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک، اجتناب از حضور در اجتماع، لغو هرگونه مراسم و تا حد امکان در صورت ضرور با حداقل نفرات، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار