معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: امروز مشکلات ۱۱ واحد تولیدی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 06 October 2020

ارژنگ عزیزی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در چهل و سومین جلسه این ستاد، پس از بررسی و تصویب مصوبات کمیته فرعی کارگروه تسهیلات، مسائل و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی نیز بررسی شده و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: در خصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی فعال و پویا با تامین نقدینگی و دادن تسهیلات مورد توجه جدی کارگروه ستاد تسهیل استانی قرار دارد و با تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برای تسریع در حل مشکلات صنعتگران اقدام می‌کنیم.

بخش عمده‌ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش صنعت است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: بخش صنعت به دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا و دستاورد شرکت‌های دانش بنیان، می‌تواند منجر به گسترش این فناوری‌ها در سطح  کشور شود و در سال جهش تولید، بخش عمده‌ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش این بخش است.

رامین صادقی افزود: چرا که دامنه تاثیرگذاری صنعت بر سایر بخش‌ها به گونه‌ای است که صنعت در بازار سرمایه نقش عمده‌ای دارد و در این راستا مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع و مشکلات احتمالی، همواره در کنار آنها است.

وی عنوان کرد: بخش صنعت با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود قادر است در توسعه اقتصادی استان، نقش کلیدی ایفا کند و این سازمان نیز طبق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت متبوع، با بررسی کارشناسی، مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی را احصاء می‌کند تا با طرح نمودن آنها در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات آنها را برطرف نماید و به این طریق باعث پویایی واحدهای فعال و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار