اجرای طرح ارمغان بازیافت در ایستگاه‌های بازیافت کلانشهر اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 06 October 2020

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در این طرح ۲۲ ایستگاه بازیافت این کلانشهر پسماند‌های خشک را از دانش آموزان تحویل می‌گیرد و دفتر و کتاب‌های باطله و نوشت افزار به دانش آموزان هدیه می‌دهد.
محمد بدیعی افزود: جلب رضایت شهروندی و افزایش همکاری مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با ایستگاه‌های بازیافت از جمله مهم‌ترین اهداف سازمان است و همواره بخش زیادی از برنامه‌های مدون آن نیز به منظور رسیدن به این اهداف تدوین شده است.
وی، ایستگاه‌های بازیافت را کانون پیوند شهروندان با فعالیت‌های سازمان دانست و افزود: تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی و آموزشی سازمان از طریق ایستگاه‌های بازیافت منعکس شود تا شهروندان با شناخت آن‌ها به عنوان مراکز همکاری در زمینه تفکیک از مبدأ، بتوانند پسماند را به صورت استاندارد و مجاز مدیریت کنند.
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های انتخاب شده در این طرح از جمله ایستگاه‌های زاهد، صمدیه، کیان پارس، همدانیان، سپاهان شهر، کشوری، میرزا طاهر، آل خجند، ۱۷ شهریور، شفق، قائمیه، گلستان، آل‌بویه و مسجد علی است که تمام مناطق ۱۵ گانه شهر را پوشش داده و شهروندان در مناطق مختلف شهری می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌های بازیافت در این طرح مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار